Favorit među besplatnim android igricama, uz “Candy Crush Sagu“, preselio se s optimiziranih malih HD ekrana tableta i iPhonea na velike multipleksne. To je (bila) jedna od najočekivanijih “selidbi“ godine, valjda tik iza transpozicije “Građanskog rata“ iz stripa na film. Ekranizacija “Angry Birds“ igre, “downloadirane“ preko milijardu puta od 2009. naovamo, poletjela je visoko prije kinopremijere čak i u Hrvatskoj. Brendiranje je započelo pred nekoliko mjeseci s reklamom ispred filmova u kinu i “zabavom u Bili“ kako bi za “ptice srdilice“ čuli i oni koji nemaju pojma za igrice, a fanovi “Candy Crusha“ možda promijenili tabor, barem do potencijalne selidbe njihova “androidnog“ miljenika na velike ekrane.
Ovu ste reklamu zasigurno vidjeli prije nekog filma. Gospodin Crveni pravi ko...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....