StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoPredstavljanje Hrvatske na sajmu u Berlinu

U Dubrovniku u rujnu stiže 150 agenata za luksuzni turizam

Piše DV
6. ožujka 2019. - 15:17
Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku turističku ponudu na vodećem svjetskom turističkom sajmu ITB, koji se održava u Berlinu od 6. do 10. ožujka. Na sajmu sudjeluju i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji će se tom prilikom susresti s predstavnicima ključnih partnera na njemačkom tržištu kao što su TUI, FTI, British Airlines, Eurowings, Jet2, Condor i dr.

„Hrvatska je i dalje vrlo zanimljiva njemačkom tržištu te očekujemo turistički promet na razini prošle godine. Njemačka i Hrvatska su prijateljske zemlje, a posebno ističem ulaganja u RH koja iznose 3,2 milijarde eura u posljednjih desetak godina. Naš je cilj dodatno jačati međusobne odnose, a upravo će naša zemlja sljedeće godine biti partner najvećeg poljoprivrednog sajma „Zeleni tjedan“ koji se održava početkom 2020. u Berlinu. Bit će to prilika da zajedno u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede i HGK-om prezentiramo sve što hrvatsko selo proizvodi za hrvatski turizam – upravo to želimo osnažiti.“, izjavio je ministar Cappelli.

„S obzirom na važnost sajma ITB, koji se u svjetskim okvirima pozicionirao kao jedna od najvažnijih turističkih burzi te s obzirom na važnost Njemačke kao najjačeg emitivnog tržišta hrvatskog turizma, nastup i predstavljanje naše ponude na ovome sajmu od iznimnog je značaja. Prema informacijama partnera s kojima smo do sada odradili sastanke pozicija Hrvatske na njemačkom tržištu je stabilna, prodaja aranžmana je sve intenzivnija, ali vrhunac prodaje tek nam predstoji. Naš je cilj ponavljanje rezultata iz prošle godine kada nas je posjetilo gotovo tri milijuna njemačkih turista koji su ostvarili više od 21 milijuna noćenja“, poručio je direktor Staničić.

Hrvatska je delegacija tijekom prvog dana sajma odradila sastanke s predstavnicima TUI-ja, FTI-ja te CNN-a. Ispred TUI-ja, lidera turističkog tržišta u Njemačkoj među turoperatorima, na sastanku je sudjelovao product manager Sven Görrissen, koji je naglasio da unatoč trenutno nešto usporenijoj prodaji hrvatskih aranžmana mjesta za paniku nema, već da je potrebno pratiti kretanja te po potrebi pravodobno reagirati. Na sastanku se razgovaralo i o projektu dovođenja 150 agenata za luksuzni turizam koji bi u rujnu ove godine trebali boraviti u Dubrovniku u suradnji s TUI-jevim turoperatorom za luksuzni segment Airtours. Razgovaralo se i o projektu predstavljanja kataloga TUI-a za predstavnike medija u Hrvatskoj u proljeće 2020. godine na kojem bi također sudjelovalo i oko 70 predstavnika medija iz Njemačke.

Sajam ITB je vodeći svjetski sajam turističke industrije koji se ove godine održava u 53. izdanju. Na sajmu se predstavlja više od 180 zemalja svijeta, a godišnje ga posjeti više od 150.000 posjetitelja. Procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni 7 milijardi eura.
28. travanj 2024 05:12