StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetSTARI MORSKI VUK

Iskusni kapetan Tomislav Mravičić ispričao nam je kako je izigrao konkurenciju i kupio brod na Farskim otocima, pomogli su mu i Dubrovčani

Piše Otvoreno more
15. siječnja 2022. - 12:48

Kada je lani nakon 45 godina staža najpoznatiji kapetan u Dalmaciji Tomislav Mravičić Mito odlučio prodati svoj turistički brod Makarski Jadran i otići u mirovinu, svi smo mislili da je to konačno jer Mito je odlučio uživati u svojim umirovljeničkim danima.

Međutim, Mito nikada nema mira i, kako nam kaže, lani je mudro šutio i nikome nije htio govoriti svoje planove, a riječ je o kupnji ribarsko-istraživačkog broda koji je prije mjesec dana iz Farskih otoka stigao u brodogradilište Trogir gdje se i danas nalazi.

image
Ivo Ravlic/Cropix

Brod će se zvati Mito, a dug je 45 metara, težak 700 tona i visok sedam metara. Brod će Mito u pogon staviti ovog ljeta u turističke svrhe, a na donjoj palubi imat će akvarij sa ribama cijelog Jadrana kao i amfore, kormila, kompase i svjetla koje je kapetan godinama skupljao tako da će dio broda biti kao mali muzej, prenosi Otvoreno more.

Osim toga, tijekom ljetnih dana, brod će turiste prevoziti na jednodnevne izlete na Brač, Hvar i Korčulu, a noću će biti brod taverna za mlade u kojoj će biti organiziran program u znaku dalmatinske fešte.

image
Ivo Ravlic/Cropix

- Lani sam rekao da idem u mirovinu i nikome nisam htio ništa govoriti jer je tada bio veliki interes za kupnju broda kojeg je prodavala Kraljevina Danska na Farskim otocima gdje sam prije već kupio dva broda. Rekao sam da idem u mirovinu da neprijateljima otklonim sve sumnje jer je brod bio na dražbi, a ja sam, srećom, imao najbolje reference za kupnju - kazuje Mito dodavši da je po brod zajedno s njim, na Farske otoke išlo devet ljudi iz Dubrovnika, Makarske i jedan Slovenac.

Ekipa predvođena Mitom na Farskim otocima je boravila 15 dana, a kako bi kupnja broda prošla u najboljem redu, pozvali su i djelatnika iz Hrvatskog registra brodova.

Za dolazak broda pod hrvatskom zastavom do Splita trebalo im je 17 dana, a pratilo ih je jako loše vrijeme. Potom je brod prevezen na remont u Trogir kako bi što prije spreman dočekao ovo ljeto.

27. travanj 2024 06:21