StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetKROZ TEČAJ DO BOLJE KOMUNIKACIJE S PACIJENTOM

I mi smo samo ljudi, teško je stalno slušati kritike

Piše PSD.
21. studenog 2014. - 23:00
Opuštena atmosfera, smijeh i zabava - sve se to krilo iza vrata Plave sale u dubrovačkoj bolnici gdje se odigravao tečaj komunikacije s pacijentima za doktore i medicinske sestre. Konzultantice agencije Ciceron, Mirela Španjol Marković i Ana Šimunović, imale su ulogu moderatorica, a predavanje je kreiralo medicinsko osoblje. Njih nešto više od stotinu prošlo je u dva dana različite radionice kako bi unaprijedili odnos s pacijentima.- Mi smo zapravo dobili od ravnatelja bolnice osnovni popis pritužaba, na osnovu toga smo složili program jer smo vidjeli što je to što ljude najviše muči kad dođu u bolnicu. Radi se o generalnim pritužbama, koje se ne odnose isključivo na ovu bolnicu - nedostatak komunikacije, posvećenosti, strpljenja, ignoriranje. Ne žale se na samu stručnost, koja je često neupitna, već na odnos. Dobiju i dijagnozu i terapiju, ali pola toga ili ne razumiju ili je odrađeno kao da se ne događa njima već nekom aparatu ili stroju. Liječnici ponekad razgovaraju međusobno kao da pacijenata nema u sobi ili ga uopće ne pogledaju. Previše vremena posvećuju pisanju na kompjutoru, nabrojile su voditeljice tečaja probleme s kojima su se suočili mnogi Dubrovčani koji su morali doći u bolnicu.Ivana SmilovićViše pročitajte u novom broju Dubrovačkog vjesnika.
28. travanj 2024 07:04