Ako pitate prodavače verdure šta ih najviše živcira kod mušterija jednoglasno će se složiti kako im skače tlak na svako opipavanje njihovog prodajnog asortimana.
Kupci znaju svaku voću il povrće stisnuti, okrenuti na sto strana, provjeriti je li dovoljno tvrdo, zrelo, sočno, a onda odustati kad procjene da im nije po guštu.
Najviše se pipaju pome jer ako su pretvrde ne valjaju jer su vjerojatno bijele iznutra, ako su premekane onda su za šalšu il uopće nisu za jelo.
Zato su na jednom uličnom prodajnom punktu na Visu izričito naglasili 'Mislim da smo se razumili. Nimo piponjo pomedori'.
Stara lada niva poslužila je kao dostava iz vrta i kao reklamni pano. Šteta što nema prijevoda, jer Vis je ovih dana pun domaćih i stranih turista, a sigurni smo da rijetki razumiju što je prodavač htio reći.
Fotografiju je objavila Facebook stranica Dnevna doza prosječnog Dalmatinca, a komentari su urnebesni... 'Altroke Aboridžini sa 100 dijalekata, nisu nan do kolina'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....