Do turističke sezone neće biti gotova brza cesta Solin-Klis, a konačni kraj svih radova očekuje se tek krajem listopada.
Najnovija je to informacija pristigla iz “Hrvatskih cesta”, a nakon stalnog zanimanja medija i građana hoće li se uskoro približiti dan kada će brza cesta biti vozna u punoj dužini.Ova frekventna cesta stalno je u žarištu zanimanja, što i nije čudno zna li se da tom dionicom dnevno prođe na tisuće automobila, a ako je suditi po stanju na gradilištu, očito je da se radi usporeno, jer je radnika “Hidroelektre Niskogradnje”, koja je nakon “Konstruktora” ušla u posao – sve manje. Ova tvrtka, kako se čini, baš kao i prethodna, upala je u financijske teškoće, što je glavni razlog usporenih radova na brzoj cesti.
Cesta loše sreće
Priznaju to i u “Hrvatskim cestama”, kaže glasnogovornica Tamara Pajić.
- S obzirom na sadašnje stanje radova na gradilištu, vidljivo je kašnjenje u odnosu na prethodno objavljene rokove završetka, zbog sadašnjih teškoća u poslovanju glavnog izvoditelja radova tvrtke “Hidroelektra Niskogradnja” d.d. Zagreb. Na osnovi stanja radova i trenutnog angažmana izvođača građevinskih radova na gradilištu, mogu se konstatirati znatna odstupanja od planirane dinamike izvođenja radova. Sukladno dinamičkom planu izvođenja radova, planirani završetak građevinskih radova bio je kraj travnja ove godine. Iako su “Hrvatske ceste” d.o.o., u proteklom razdoblju, osigurale sve pretpostavke (otkup zemljišta, projektna dokumentacija, lokacija deponija i drugo) da bi se najavljeni rokovi završetka ostvarili, oni se nisu realizirali samo zbog teškoća u “Hidroelektri” – kaže Pajić.
Kad će do Grla?
Brza cesta, kao što je poznato, dostigla je neslavni rekord jer se gradi čak četvrt stoljeća; počela se graditi u prošloj državi, daleke 1989. godine, a 25 godina od tada još nije završena. Posebno ju je u zadnjih nekoliko godina pratila loša sreća jer je zbog stečaja s ceste otišao “Konstruktor”, a sada se u financijskim teškoćama našao i novi izvođač.
- Unatoč teškoćama, tvrtka “Hidroelektra Niskogradnja” uspjela je u potpunosti završiti prvu poddionicu Majdan - Jamani u dužini od 1,5 kilometara i sada je na njoj privremena prometna regulacija, zbog radova opremanja postojećeg istočnog kolnika za jednosmjeran promet, a koje radove izvodi tvrtka “Dalekovod” d.d. Zagreb. Privremena regulacija prometa će se na ovom dijelu postupno uklanjati od početka svibnja do polovice svibnja, kada će biti u punoj prometnoj funkciji – kaže Pajić.
Radovi do vijadukta Ploče bit će gotovi do lipnja, a do početka turističke sezone planirano je završiti tri kilometra, od ukupno 4,5 kilometara dionice Solin - Klis. Radovi na ostatku brze ceste, to jest od vijadukta Ploče do čvora Grlo izvodit će se kontinuirano za vrijeme turističke sezone, ali to neće ometati odvijanje prometa na brzoj cesti na kojoj će biti puno veći broj vozila.
A nakon sezone još malo pa gotovo, tako barem kažu u “Hrvatskim cestama”, najavljujući završetak radova za konac listopada. Vjerujmo da će se najnoviji rok konačno i ostvariti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....