StoryEditorOCM

SVE JE ČISTO Počinju radovi na državnoj cesti Makarska Vrgorac

Piše PSD.
18. travnja 2011. - 23:44
„Sve je apsolutno čisto. I s aspekta struke i s aspekta zakona i danas počinjemo s radovima“, rekao je to Josip Škorić, član uprave Hrvatskih cesta u ponedjeljak najavljujući početak sanacije odrona i radova na izgradnji tunela na lokaciji Stupica na državnoj cesti D512, Makarska-Vrgorac.

Radovi, za koje je idejno rješenje napravio Institut građevinarstva Hrvatske, odvijat će se u dvije faze. Prva faza, rekao je Škorić, uključuje zaštitu ugroženih dijelova ceste ispred i iza budućeg tunela postavljanjem sidrenih zaštitnih mreža i skidanje nestabilnih kamenih blokova, dok se druga faza odnosi na izvedbu tunelskih cijevi s uređenjem predusjeka kao i postavljanjem barijera zbog zaštite.

Ukupna vrijednost radova iznosit će 47 milijuna kuna od čega se 27 milijuna kuna odnosi na izgradnju tunela, predusjeka, rasvjete i instalacija, a 20 milijuna kuna utrošit će se u zaštitu ljudi i imovine za vrijeme i nakon izvođenja radova na tunelu.
- Izvođači su rekli da će u roku od tri mjeseca tunel biti otvoren za privremenu regulaciju prometa, a kompletni radovi trebali bi biti dovršeni u studenom ove godine“, rekao je Škorić te dodao da su se na natječaj javile tri tvrtke s tim da je ponuda Vijadukta bila čak devet milijuna kuna jeftinija od one koju su dali Konstruktor i Hidroelektra. Rekao je da su ugovaranje proveli sukladno članku 14. Zakona o javnoj nabavi koji daje mogućnost za direktno ugovaranje poslova bez javnog natječaja u slučaju kada za to postoji opravdan razlog.

Rekao je da su preko resornog Ministarstva zatražili da se ide u direktnu pogodbu zbog neposredne ugroženosti imovine i ljudi. Dobili su odgovor da mogu ići u postupak, ali s obvezom da u roku od dvije godine moraju ishoditi građevinske i lokacijske dozvole.


S. DUKIĆ


Saborski zastupnik Ivica Pančić poslao je premijerki Kosor otvoreno pismo u kojem projekt probijanje tunela Stupica navodi kao primjer korupcije u čiju se gradnju krenulo umjesto da se ukloni odlomljena stijena na cesti. No, član uprave HC-a Škorić odbacio je takvu mogućnost rekavši kako bi, da se išlo u varijantu sanaciju ceste i uklanjanje gromade koja je veličine više od 300 metara kubičnih izvođenje radova bilo 30 posto skuplje i nesigurnije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 21:50