Radovi, za koje je idejno rješenje napravio Institut građevinarstva Hrvatske, odvijat će se u dvije faze. Prva faza, rekao je Škorić, uključuje zaštitu ugroženih dijelova ceste ispred i iza budućeg tunela postavljanjem sidrenih zaštitnih mreža i skidanje nestabilnih kamenih blokova, dok se druga faza odnosi na izvedbu tunelskih cijevi s uređenjem predusjeka kao i postavljanjem barijera zbog zaštite.
Ukupna vrijednost radova iznosit će 47 milijuna kuna od čega se 27 milijuna kuna odnosi na izgradnju tunela, predusjeka, rasvjete i instalacija, a 20 milijuna kuna utrošit će se u zaštitu ljudi i imovine za vrijeme i nakon izvođenja radova na tunelu.
- Izvođači su rekli da će u roku od tri mjeseca tunel biti otvoren za privremenu regulaciju prometa, a kompletni radovi trebali bi biti dovršeni u studenom ove godine“, rekao je Škorić te dodao da su se na natječaj javile tri tvrtke s tim da je ponuda Vijadukta bila čak devet milijuna kuna jeftinija od one koju su dali Konstruktor i Hidroelektra. Rekao je da su ugovaranje proveli sukladno članku 14. Zakona o javnoj nabavi koji daje mogućnost za direktno ugovaranje poslova bez javnog natječaja u slučaju kada za to postoji opravdan razlog.
Rekao je da su preko resornog Ministarstva zatražili da se ide u direktnu pogodbu zbog neposredne ugroženosti imovine i ljudi. Dobili su odgovor da mogu ići u postupak, ali s obvezom da u roku od dvije godine moraju ishoditi građevinske i lokacijske dozvole.
S. DUKIĆ
Saborski zastupnik Ivica Pančić poslao je premijerki Kosor otvoreno pismo u kojem projekt probijanje tunela Stupica navodi kao primjer korupcije u čiju se gradnju krenulo umjesto da se ukloni odlomljena stijena na cesti. No, član uprave HC-a Škorić odbacio je takvu mogućnost rekavši kako bi, da se išlo u varijantu sanaciju ceste i uklanjanje gromade koja je veličine više od 300 metara kubičnih izvođenje radova bilo 30 posto skuplje i nesigurnije. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....