Mlada turistkinja s francuskog govornog područja umjesto odmora iz snova, za koji je bila spremna izdvojiti i pozamašnu svotu, doživjela je golemo razočaranje, a odmor je, čini se, propao.
Julie (22) je na Twitteru u nekoliko objava opisala kakvu je neugodnost doživjela prije dva dana nakon što je preko popularnog servisa Booking.com rezervirala smještaj na Hvaru. S prijateljima je iznajmila vilu za 6.420 eura za 10 osoba, no umjesto vile na lokaciji ih je dočekalo - gradilište.
Julie je snimila mjesto na kojem je trebala biti vila, no to je, prema objavama, bio tek početak agonije.
- Došla sam u Hrvatsku 18. 8. 2019. Vila koju smo rezervirali i platili 6.420 eura za grupu od 10 osoba, smještena na otoku Hvaru, bila je prijevara - piše Julie u prvoj objavi.
Na videu koji je objavila nešto kasnije jasno se vidi da je umjesto objekta na oglašenom mjestu šljunčani puteljak, šikara te nekoliko bagera i kamiona. Razočarani turisti nisu imali previše opcija nego kontakirati službu za korisnike servisa preko kojeg su rezervirali smještaj.
À la porte d’un terrain vague quand on est arrivé à l’adresse donné par @bookingcom suite à 5h d’appel avec le service client de @bookingcom aucune aide ni geste commercial. pic.twitter.com/WpLCw7Hg8Y
— Julie (@JulieFelice_) August 19, 2019
- Nakon što sam kontaktirala službu za korisnike, oni su nas fino povukli za nos i ponudili nam ili opciju povrata novca u roku od 10 dana ili rezervaciju drugog smještaja, ali o našem trošku. Trenutno se nalazimo u Splitu bez ikakvog prenoćišta i bez ikakvog rješenja - piše očajna Julie.
Da stvar bude gora, prema njezinim riječima ovo nije prva propala rezervacija za istu lokaciju.
- Neprihvatljivo je da je rezervacija bila moguća i nakon što smo saznali od susjeda da se nedavno ista stvar dogodila i drugim ljudima. Užasna služba za korisnike u Bookingu. Jedan zaposlenik Bookinga nam je objasnio da ‘nije njihov problem što spavamo vani. Neprihvatljivo - piše Julie.
U kratkom opisu videa napisala je da ih je na ‘ulazu lokacije rezervirane putem Bookinga dočekala pustoš’ i ‘pet sati razgovora sa službom za korisnike’!
Kontaktirali smo Julie koja je od nedjelje trebala uživati u odmoru, ne bi li saznali kako se riješila situacija, no do objave teksta nije nam se javila.