StoryEditorOCM
S mora i krajaza svaku pohvalu

Na pravom smo putu za smanjenje problema sezonalnosti, u predsezoni i posezoni ostvareni su odlični rezultati

Piše Anamaria Mikulić/Sponzorirani sadržaj
30. listopada 2023. - 13:00

Sezona 2023. godine ispunila je očekivanja. Na području Šibensko-kninske županije u prvih devet mjeseci ostvareno je oko 6.400.000 noćenja i 990.000 dolazaka što je nešto bolji rezultat u dolascima, a nešto slabiji u noćenjima u usporedbi s istim periodom 2022. godine. Kompletna predsezona i dosadašnji dio posezone na području Šibensko-kninske županije ostvarili su rast, dok je rast fizičkog prometa u samoj špici sezone zaustavljen otprilike na lanjskom nivou. Navedeno je indikator kretanja prema ostvarenju jednog važnog cilja, a to je smanjenje sezonalnosti - kaže direktor Turističke zajednice Šibensko-kninske županije Krešimir Šakić.

- Gledano prema emitivnim tržištima dominiraju gosti iz Hrvatske, Njemačke, Poljske i Slovenije, a što se specifičnih interesa tiče zanimljivi smo brojnim tipovima turista: od obitelji kojima je primarni interes uživanje u ljetnom kupališnom turizmu, preko sve brojnijih kongresnih grupa, gostiju orijentiranih na outdoor aktivnosti, gastronomiju ili sve bogatiju kulturnu ponudu do nautičara kao jedne od najvažnijih grupa naših gostiju - priča Šakić. 

MAKSIMIZACIJA KORISTI LOKALNE ZAJEDNICE

Turističku sezonu 2023. pamtit će po iznimnom interesu javnosti i medija za tijek turističke sezone. Od nerealno pretjeranih najava dobre sezone na početku godine preko pretjeranog razočarenja u špici sezone do različitih i pretjeranih komentara na cijene turističkih usluga koje su, zasigurno, ne baš dobro utjecale na sliku o Hrvatskoj kao potencijalnoj turističkoj destinaciji. 

Stoga iz Turističke zajednice Šibensko-kninske županije poručuju kao će ustrajati na daljnjem razvoju turističkih proizvoda i promociji destinacije. Pri tom će naglasak biti na dijelu ponude koji smanjuje razlike u sezonalnosti te donosi maksimalizaciju koristi lokalnoj zajednici vodeći računa o očuvanju resursa. U praksi to znači naglasak na promociji onog dijela ponude koja razvija turizam na lokalitetima gdje je prisutan manji pritisak na resurse i lokalnu zajednicu: eno-gastro, outdoor i kongresni turizam.

POSEBNI USPJESI

- Ponosni smo na otvorenje novih posjetiteljskih centara: u Kanalu Sv. Ante koji prezentira prirodne vrijednosti ušća rijeke Krke te Centra koralja na otoku Zlarinu. Moram istaknuti i naše manifestacije Dalmatia Šibenik Outdoor festival, Pidoće i debit se vole  i Dani otvorenih kušaonica koji dodatno doprinose promociji novih turističkih proizvoda. Sva to rezultira smanjenjem sezonalnosti turizma u Šibensko-kninskoj županiji te razvoju manje razvijenih turističkih područja - ističe Šakić. 

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. lipanj 2024 16:27