Nakon dva tjedna nagovaranja Zelenog grada da izvrši obvezu iz svog koncesijskog ugovora da pokupi otpad s Kaprija (u međuvremenu su mještani sami organizirali odvoz otpada s otoka, a trošak su pokrili vlastitim donacijama), konačno su, uz posredovanje SDP-ovog saborskog zastupnika Tončija Restovića, pristali poslati svoje kamione.
Jadrolinijin trajekt je radi toga po prvi put pristao na novom pristaništu jer su iz Zelenog grada inzistirali da se upravo tamo iskrcaju, a onda su se jedva trošnom rivom/šetnicom provukli do otpada (i, na svu sreću, uspjeli odvesti sav otpad bez da je neko od vozila završilo u moru).
Kristijan Perković, jedan od prosvjednika, prošli je tjedan upozorio Zeleni grad na nepraktičnosti i nesigurnost korištenja novog trajektnog pristaništa, što je jedan od razloga zašto ga mještani blokiraju dok se ne ne napravi cesta - ne žele da dođe do prometne nesreće.
Zeleni grad odvezao smeće s Kaprija: Bilo je gusto, ali kamioni su ipak uspjeli proći uskim putem
U njegovom obraćanju Zelenog gradu među ostalim je stajalo:
„Predlažete da trajekt vaš kamion iskrcava/ukrcava na novom pristaništu iako do mjesta na kojem se nalaze kontejneri (udaljenog skoro 1 km) ne postoji cesta kojom bi taj kamion mogao sigurno proći (pošto Grad Šibenik nije ispunio obvezu njezine izgradnje koju je preuzeo još 2018. godine), nego biste svoj kamion poslali da pokuša proći uskom, trošnom šetnicom/plažom duž improviziranog nasipa uz more. Ne smatrate da na toj stazi, ako bi prolaz njome uopće i bio moguć s obzirom na širinu kamiona, „ne postoje sigurnosni uvjeti, te da bi tvrtka time bila dovedena u opasnost“, što vas je tog jutra bilo jako zabrinulo kad ste odjednom odlučili uz točno to objašnjenje (koje se odnosilo na navodnu nesigurnost trajekta koji smo vam bili osigurali) spriječiti ranije spomenuti dogovor o odvozu otpada. Ne mislite da biste pokušajem prolaza tom stazom doveli u opasnost vašeg vozača i kamion, a i brojne prolaznike i kupače koji se u to doba sunčaju duž cijelog tog poteza.“
Kaklo smo jučer objavili, župan Mrko Jelić i vodstvo Županijske lučke uprave skloni su pristati na kompromisno rješenje mještana Kaprija da trajekt dva puta tjedno pristaje na staru rivu. Hoće li se taj dogovor postići najviše ovisi o Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture.