- Istina je da je moj katamaran "Krilo star" u nedjelju kasnio 15 do 20 minuta s dolaskom iz Korčule u Split, no to se dogodilo zbog toga što smo u četiri navrata tijekom plovidbe od Korčule do Hvara morali smanjivati brzinu zbog daskaša koji kao "mušice lete morem" između Korčule i Hvara.
A postići ponovno punu brzinu ovolikim katamaranom nije baš lako, triba vrimena. Svako malo na našoj ruti se pojavi neki daskaš, a onda između mogućnosti da ubijem čovika na moru ili da zakasnim u Split, odaberem ovu drugu mogućnost, jer nisam lud da zbog 15-ak minuta kašnjenja netko od kapetana mojih katamarana oduzme nekome život na moru - kazuje Ivica Tomić, vlasnik tvrtke M.B. Kapetan Luka TP, koja se bavi brzobrodskim prijevozom putnika.
Razlog za ovu priču treba tražiti u nezadovoljstvu Milenka Prke, koji je u nedjelju poslijepodne putovao iz Korčule katamaranom "Krilo star" koji je prema njegovim riječima puno kasnio i bio pretrpan putnicima.
- Katamaran je plovio na liniji iz Dubrovnika, preko Mljeta, Korčule, Hvara i Milne za Split. Već iz Dubrovnika je kasnio pola sata, pa je naravno i sa pola sata zakašnjenja isplovio iz Korčule. Do Hvara je plovio ne kao gliser nego kao da veslaju. Bio je jako spor i kasnio je i u Hvar. U Hvaru se zadržao 15-20 minuta duže nego što je trebao i u Hvaru je u katamaran ukrcano više novih putnika nego što je trebalo. Ljudi su stajali na nogama, nisu imali gdje sjesti. Bili smo kao srdele, a to putovanje iz Korčule plaćamo 120 kuna. Sramota i ništa drugo. Vozili su sporo jer štede gorivo, nije njih briga za putnike - kazuje Prka.
Katamaran je prema Prkinim riječima u Split došao tek u nedjelju oko 21.40.
Gori od 'Jadrolinije'
- Ja se većinom iz Korčule prema Splitu vozim "Jadrolinijom" i ja sam mislio da su oni najgori prijevoznici na Jadranu. Ali što rade privatnici to je sramota. Karta u "Jadrolinije" je 70 ili 80 kuna, jeftiniji su od ovih, ali je barem kod "Jadrolinije" bolja usluga i ne kasne toliko. Žalosno mi je pohvaliti "Jadroliniju", koja se ponaša monopolistički, ali nakon svega što sam preživio ne preostaje mi ništa drugo. Ja ne znam tko ovim privatnicima daje koncesiju - završava pun gnjeva svoju priču Milenko Prka.
No, naravno s njegovom pričom se ne slaže Ivica Tomić.
- Ja ne znam tko je taj čovjek, ali slobodno napišite da on priča nebuloze i da laže. Već sam objasnio zbog čega smo četiri puta morali smanjiti brzinu, a odgovorno tvrdim da nikada ni na jedan moj katamaran nije bilo ukrcano više od dozvoljenog broja ljudi. Na "Krilo staru" ih je bilo 358, koliki i jest kapacitet tog katamarana.
Ako smo mi toliko kasnili kako taj putnik kaže i ako je on zbog toga imao peripetije, odnosno ako mu je zbog nas pobjegao avion, vlak ili autobus iz Splita, sve je mogao prijaviti kapetanu "Krilo stara" i ja bih mu platio nastalu štetu i još bih mu podmirio hotelski trošak u Splitu. U sezoni je prevezemo više od 150 tisuća ljudi i nitko nikada nija imao nikakvu pritužbu na naš rad - zaključuje na kraju Tomić.
Brojke
358 putnika kapacitet broda 'Krilo star'
150.000 ljudi Kapetan Luka preveze godišnje
120 kuna karta od Korčule do Splita