Budući da je cijena nove varijante prometnog rješenja 25 milijuna kuna umjesto prijašnjih prijedloga „teških“ 250 milijuna eura, to je za vjerovati da će država i Hrvatske ceste naći snage da je izgrade.
U novom projektu nestalo je skupog vijadukta dugog 640 metara na visini od 50 metara. U novom rješenju zapravo će se proširiti postojeća spojna cesta od Jadranske magistrale do Basta.
Uredit će se dva raskrižja, za Bast i za Topiće, odnosno zonu male privrede u tome selu. Od ukupno sadašnjih 1900 metara dužine ceste od Magistrale do portala, rekonstruirat će se 1200 metara. Križanje s jadranskom cestom regulirat će se u okviru postojećeg raskrižja.
- Očekujemo dobivanje građevinske dozvole do konca veljače, tako da će se rekonstrukcija moći započeti da bi se za godinu dana završila. Sve faze do izgradnje proći će propisanu zakonsku proceduru, uključujući javni uvid. Važno je da će se proširenje izvoditi na državnom zemljištu, a ne na privatnim maslinicima, što olakšava posao i skraćuje sređivanje dokumentacije.
Da je prije bilo sluha da se u takav jedan posao mora uključiti jedinica lokalne samouprave na čijem se području namjeravaju graditi vrlo značajni i zahtjevni projekti, već je sve do sada moglo biti završeno – kazao je Joško Roščić, načelnik Baške Vode.
Također i radovi na tunelu idu prema predviđenom planu gradnje. Izvođači su sada na kolektivnom godišnjem odmoru, pa u Bastu vlada zatišje. Međutim, doznajemo da je posljednjih stotinu metara tunela probijeno.
Zbog problema s kamenolom Bast tunel se nije mogao početi probijati na predviđenome mjestu za južni portal. Svi betonski radovi u cijevi bit će završeni do kraja veljače, a sa sjeverne strane je već stavljen jedan sloj asfalta. Također su postavljene i potrebne instalacije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....