Na brzoj cesti, kao i svakog dana, nepregledne kolone automobila, turista, domaćih, autobusa, kombija, onih koji se njom voze jednom dnevno i onih koji prvi put dolaze brzom cestom u Split. Neki usporavaju vožnju diveći se pogledu na Klis i Split, neki projure cestom, u oba smjera.
Nekoliko valjaka, bagera i željezna konstrukcija svjedoče o nekadašnjem gradilištu, kad je na ovoj cesti bilo i stotinu radnika, a među zadnjima prije ljeta tu su bili radnici i inženjeri “Hidroelektre”. Tada je završena i predzadnja dionica ove ceste, no tvrtka je zapala u financijske probleme i radnici su otišli s gradilišta.
Što sada, ima li kraja radovima, kada ćemo se voziti cijelom brzom cestom?
To pitaju vozači i putnici na ovoj cesti koja spaja Dalmaciju s ostatkom zemlje, a ako netko zna odgovor, to su odgovorni u Hrvatskim cestama, odakle stiže izvrsna vijest.
– Brza cesta Solin – Klis završit će se u studenom ove godine i mi u Hrvatskim cestama od tog roka ne odustajemo. Prije ljeta smo završili dvije dionice od po 1,5 kilometara, ukupne dužine tri kilometra, poddionicu Majdan – Jamani i prvu etapu druge poddionice Jamani – vijadukt Ploče. Sada, nakon ljetne pauze, nastavljamo s radovima – kaže Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.
Zato će, kako se najavljuje, gradilište oživjeti uskoro, čim se pripremi ugovor s novim izvođačem, tvrtkom “Osijek-Koteks”.
– Oni će izraditi dinamički plan, pripremiti gradilište i s radovima će se nastaviti što prije kako bi se mogao ispoštovati zadani rok i otvaranje brze ceste u studenom ove godine. Još jednom moramo zahvaliti vozačima i putnicima na razumijevanju, velik je posao iza nas i mi u Hrvatskim cestama i dalje ćemo se truditi da poštujemo sve rokove – kaže Tamara Pajić.
Do tada će cestom proći tisuće vozila, svi u očekivanju studenoga, kad će konačno cijela brza cesta biti otvorena.
Nekoliko valjaka, bagera i željezna konstrukcija svjedoče o nekadašnjem gradilištu, kad je na ovoj cesti bilo i stotinu radnika, a među zadnjima prije ljeta tu su bili radnici i inženjeri “Hidroelektre”. Tada je završena i predzadnja dionica ove ceste, no tvrtka je zapala u financijske probleme i radnici su otišli s gradilišta.
Što sada, ima li kraja radovima, kada ćemo se voziti cijelom brzom cestom?
To pitaju vozači i putnici na ovoj cesti koja spaja Dalmaciju s ostatkom zemlje, a ako netko zna odgovor, to su odgovorni u Hrvatskim cestama, odakle stiže izvrsna vijest.
– Brza cesta Solin – Klis završit će se u studenom ove godine i mi u Hrvatskim cestama od tog roka ne odustajemo. Prije ljeta smo završili dvije dionice od po 1,5 kilometara, ukupne dužine tri kilometra, poddionicu Majdan – Jamani i prvu etapu druge poddionice Jamani – vijadukt Ploče. Sada, nakon ljetne pauze, nastavljamo s radovima – kaže Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.
‘I dalje ćemo se truditi’
Kako navodi, unatoč teškoćama, tvrtka “Hidroelektra-niskogradnja” i “Dalekovod” d.d., koji je opremao cestu, uspjeli su završiti tri kilometra od ukupno ugovorenih 4,5 kilometara prometnice.Zato će, kako se najavljuje, gradilište oživjeti uskoro, čim se pripremi ugovor s novim izvođačem, tvrtkom “Osijek-Koteks”.
– Oni će izraditi dinamički plan, pripremiti gradilište i s radovima će se nastaviti što prije kako bi se mogao ispoštovati zadani rok i otvaranje brze ceste u studenom ove godine. Još jednom moramo zahvaliti vozačima i putnicima na razumijevanju, velik je posao iza nas i mi u Hrvatskim cestama i dalje ćemo se truditi da poštujemo sve rokove – kaže Tamara Pajić.
Do tada će cestom proći tisuće vozila, svi u očekivanju studenoga, kad će konačno cijela brza cesta biti otvorena.
Osječani: Evo nas do kraja rujnaHoće li “Osijek-Koteks” doista preuzeti poslove na brzoj cesti i kada, upitali smo u Upravi te tvrtke. “Nadam se da hoće i da će Hrvatske ceste izabrati nas. Kad se to dogodi, odmah ćemo obaviti pripremne radnje, pa očekujemo da bismo do kraja rujna trebali početi s ovom fazom radova”, potvrdio nam je Zoran Škorić, predsjednik Uprave “Osijek-Koteksa”. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....