StoryEditorOCM
Dalmacijakaštelaninu anti grubišiću telekomunikacijski operater iz mjeseca u mjesec šalje pogrešne, naravno, veće račune

Pazi s Optimom! Traži više nego što potrošiš

Piše PSD.
21. ožujka 2010. - 17:13
Na telefonskom računu obrta Antine kćeri za veljaču ove godine, umjesto potrošene 142 kune, na ispisu korištenja Optima Telekom usluga stajao je iznos od 505 kuna. ‘Na računu su naplatili naknadu za telefonski priključak i naknadu za paket, koju nismo dužni plaćati’, kaže ogorčeni potrošač

Da zbog pogrešaka telekomunikacijskih operatera najčešće ispaštaju potrošači, svjedoči slučaj Kaštelanina Ante Grubišića koji već nekoliko mjeseci vodi bitku s Optima Telekomom, koji mu svakoga mjeseca šalje i do 300 kuna veće telefonske račune od stvarno potrošenih.

Tako je, primjerice, na telefonskom računu obrta njegove kćeri za veljaču ove godine, umjesto potrošene 142 kune, na ispisu korištenja Optima Telekom usluga stajao iznos od 505 kuna, a na nalogu za plaćanje, odnosno uplatnici koju dobiva svaki telekomunikacijski potrošač, iznos je bio vrtoglavih 622 kune.

Tko je lud?

− Kad sam ugledao račun, pitao sam se tko je ovdje lud, a tko normalan. I na kućnu telefonsku liniju, kao i na onu obrta moje kćeri svaki mjesec stižu pogrešni računi, a evo za prošli mjesec, što je vidljivo i iz ispisa korištenja njihovih usluga, dva su puta obračunali pozive prema nacionalnim nepokretnim, pokretnim i međunarodnim mrežama, te prema davateljima usluga s posebnim tarifama. Nadalje, na računu su naplatili naknadu za telefonski priključak i naknadu za paket, koju nismo dužni plaćati jer u njihovoj brošuri, na temelju koje smo i uzeli ovaj korisnički paket, stoji da se te usluge uopće ne naplaćuju − kazuje nam Grubišić, ističući kako ovo nije prvi put da se susreće s pogreškama koje mu Optima šalje na računima.

− Tragedija cijele priče jest činjenica da ja kao stariji čovjek zbog njihovih pogrešaka moram pet puta ići u Split, 20 puta telefonom zvati njihove operatere, faksirati im kopije njihovih pogrešno ispisanih računa i moliti ih da pogreške isprave, a kad obećaju da će to učiniti, obećanje, naravno, ne ispune. Opravdano se pitam jesam li ja kao potrošač dužan ispravljati učestale pogreške telekomunikacijskog operatera Optime ili je to njihov posao.

No, moram vam kazati da sam siguran da će mi, ako ne platim račun koji su svojom pogreškom utrostručili, isključiti telefon te će se ovrhom naplatiti s moje mirovine − rekao nam je uzrujani Grubišić, navodeći još jednu obmanu potrošača jer Optima u određenom paketu nudi prvih 500 minuta razgovora po cijeni od šest lipa po minuti.

− Ta njihova ponuda čista je laž, u što sam se uvjerio na svojem telefonskom računu, odnosno ispisu poziva koje sam uputio, a na kojemu doslovno ni jedan nije naplaćen po cijeni od šest lipa − upozorava Grubišić, pitajući se tko u ovoj državi zastupa prava oštećenih potrošača.

− Očito nitko − dodao je.

S druge strane, iz Optima Telekoma ističu da je ovaj slučaj poslan na provjeru, te poručuju potrošačima kojima se nenamjernom pogreškom upute veći računi da plate samo valjani dio računa, a ostatak koji su preračunali da zanemare i ne plaćaju. Na pitanje zbog čega sami potrošačima ne pošalju nove valjane račune, u Optimi kažu da to učine − na zahtjev potrošača (!?).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. lipanj 2024 08:26