StoryEditorOCM
Dalmacijazračna luka split

Na Resniku otvoren infopult: čim slete, turisti će saznati što ih zanima

Piše PSD.
17. travnja 2015. - 21:49
Raspored plovidbe trajekata, vožnje vlakova, autobusa, rada dežurnih službi, ali i mnoge druge korisne informacije gosti koji dolaze u Zračnu luku Split od petka će moći dobiti na infopultu koji je otvoren u nazočnosti direktora županijske Turističke zajednice Joška Stelle, gradonačelnika Kaštela Ivana Udovičića te direktorica TZ-ova Splita i Kaštela, Alijane Vukšić i Nade Maršić.

Na važnost ovakvog infopulta osvrnuo se Stella.

- Veliku zahvalnost za ovaj projekt dugujemo Zračnoj luci Split, a hvalevrijedna inicijativa potekla je iz Kaštela. Ovo je zaista značajan projekt za naš turizam jer se na jednome mjestu nalaze sve informacije o turističkoj ponudi naše županije. S obzirom na stalna povećanja broja dolazaka u Zračnu luku i obaranja rekorda, ovakav projekt bio je logičan - drži Stella.

Kaštelanski gradonačelnik Ivan Udovičić dodao je kako će od ovoga projekta profitirati i drugi gradovi naše županije koji su u njega uključeni.

- Dva milijuna gostiju, koliko ih u sezoni prođe kroz Zračnu luku, upravo će ovdje imati priliku ostvariti prvi kontakt s domaćinima od kojih će saznati više informacija o destinacijama naše županije - kazao je Udovičić.

Welcome desk bit će dostupan do listopada u radnom vremenu od 8 do 21 sat.

J. ŽARKO
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. lipanj 2024 01:53