StoryEditorOCM
Dalmacijapotrošena 23 milijuna kn

Na pomolu je konačno rješenje važnog prometnog problema na ulazu u Split: doznajemo kada Hrvatske ceste otvaraju rekonstruiranu dionicu Jadranske magistrale

17. prosinca 2018. - 08:23

Nadvožnjak nad solinsko-splitskom obilaznicom koji postaje dio Matoševe ulice trebao bi od sutra biti otvoren za sav promet.
Iz "Hrvatskih cesta" (HC), investitora ovog projekta, najavljuju kako će se tada obaviti interni tehnički pregled izgrađenog objekta, kao i rekonstruirane dionice Jadranske magistrale kod trgovačkog centra "Salona mall" i hipermarketa "Tommy" preko koje prelazi novoizgrađeni nadvožnjak.

Nakon što se obavi taj postupak, tvrdi Tamara Pajić iz HC-ova Ureda za odnose s javnošću, novoizgrađeni objekt pustit će se u promet, što je ipak nešto kasnije od isticanog roka koji je istekao 30. studenoga.

Izvođači radova, podsjetimo, bile su tvrtke "Cestar" iz Splita i "Hering" iz Širokog Brijega (BiH), a vrijednost radova iznosila je oko 22,9 milijuna kuna.

– Završetak izgradnje nadvožnjaka prva je faza na planskim aktivnostima koje provode "Hrvatske ceste" u cilju poboljšanja protočnosti prometa na području splitske aglomeracije. U tom kontekstu, do kraja godine objavit ćemo javni natječaj za izgradnju "rampe" za prilaz s istočnog kolnika Ulice Zbora narodne garde na obilaznicu u smjeru Solina, dok je u tijeku izrada projektne dokumentacije za izvedbu radova na rekonstrukciji raskrižja Širina u Solinu, te zapadne "rampe" kojom bi se sa splitske obilaznice izravno pristupalo na Poljičku cestu – poručuju iz ove državne infrastrukturne tvrtke navodeći još planova za rješavanje prometne problematike najfrekventnijeg prometnog područja u cijeloj Hrvatskoj.

– Pored navedenog, u tijeku je izrada prometno-tehničke analize čvora Bilice kao najznačajnijeg deniveliranog čvorišta u splitskoj aglomeraciji. Prometna analiza obuhvaća zahvat od raskrižja Širina u Solinu, raskrižja gradske obilaznice i Ulice Domovinskog rata u Splitu, deniveliranog križanja Zagorskog puta i Ulice Domovinskog rata, podvožnjaka Mravince na brzoj cesti Solin-Klis, te (stare) Solinske ulice s mogućnostima dogradnje cestovne mreže. Na osnovi provedene prometne analize i izrade varijantnih idejnih rješenja dat će se prijedlog optimalnog rješenja daljnje dogradnje cestovne mreže, uspoređujući efikasnost varijantnih rješenja u smislu poboljšanja protočnosti prometnih tokova svih kategorija prometnica, te troškova izgradnje i održavanja – poručuju iz "Hrvatskih cesta".

Brojke

22,9 milijuna kuna

iznosila je vrijednost radova koje su obavile tvrtke 'Cestar' iz Splita i 'Hering' iz Širokog Brijega (BiH)

30.11.

trebao je biti dovršen objekt koji povezuje istočni i zapadni dio Matoševe ulice i dva popularna trgovačka centra

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 22:56