Mate Jujnović je, zapravo, kao vlasnik “Prometa Makarska” i sa suprugom suvlasnik “Prometa Jujnović”, te od ulaska u “Autoprijevoz Sinj” stvarni vlasnik te tvrtke, svoje autobuse iznajmljivao sam sebi po cijeni koja nije verificirana na tržištu, bez postupka javne nabave, iako je u startu “Autoprijevoz Sinj” i formalno bio u državnom, odnosno gradskom vlasništvu.
Tim najamninama “Promet Makarska” je, kao strateški partner, generirao gubitke “Autoprijevoza Sinj” koje je pokrivao umanjenjem temeljnog kapitala i u zamjenu za hipotekarno vlasništvo nad imovinom tvrtke.
Oko svega toga su, podsjeća HUS, otvorene istrage, a 12. rujna 2011. pravomoćna je postala optužnica za kriminal u i oko “Autoprijevoza Sinj” za razdoblje 2005. i 2006. godine u iznosu od oko 15 milijuna kuna.
Po kojoj optužnici, zbog procesnih manevara, još nije održana glavna rasprava, iako je zakazivana nekoliko puta. Ističući da su HUS i sindikati u “Autoprijevozu” upozoravali na laži i obmane strateškog partnera da je sanirao i ozdravio “Autoprijevoz”, u pismu se predsjedniku Vlade i ministrima postavlja pitanje zašto do sada nisu reagirali.
Ministra Linića HUS pita zašto je odlučilo vratiti bjanko-zadužnice koje su bile jedini instrument osiguranja ispunjenja preuzetih ugovornih obveza “Prometa Makarska” u privatizaciji “Autoprijevoza Sinj”.
U slučaju da se bjanko-zadužnice vrate, HUS najavljuje podnošenje kaznenih prijava zbog možebitne štete interesima Republike Hrvatske, grada Sinja i “Autoprijevoza Sinj”. O svemu je pismeno obaviješten i predsjednik Josipović.
T. Paštar
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....