Izgradnja nadvožnjaka iznad solinsko-splitske obilaznice kod trgovačkog centra "Salona Mall" ide svome završetku i trebao bi biti dovršen u roku, do kraja studenoga ove godine.
Tvrde to investitori iz "Hrvatskih cesta" (HC), ali brojni vozači svakodnevno svjedoče kako se tim projektom i ukidanjem semaforiziranog raskrižja kod nekadašnjeg "Mercatora" gužve nisu smanjile, a prilaženje Splitu, odnosno izlazak iz grada, i dalje su bolna točka.
Na udaru su svi koji posebno u onim frekventnim satima idu na posao, u školu i slično, kao i na povratku kućama. A, o ponedjeljku, kao prvom danu radnog tjedna kada su mnogi u privatnom ili poslovnom tranzitu, na putu prema liječniku ili trgovinama, da i ne govorimo...
Našoj redakciji požalio se i jedan čitatelj iz Trogira koji je na "vlastitoj koži" osjetio spomenuti problem:
- Ovo je tragedija, treba mi skoro pola sata od brze ceste u Solinu do ulaza u Split. Mnogi od nas ne mogu krenuti kasnije ili ranije na posao iako se to čini kao očito rješenje. Što se čini po ovom pitanju ili smo svi digli već ruke - pita se Trogiranin koji poput brojnih drugih putnika iz smjera Kaštela i Solina, posebno u ranijim jutarnjim satima, stoje u kolonama pred Širinom, kao i nešto dalje, na splitskom Smokoviku i Pujankama.
Zadnjom prometnom intervencijom kod "Salona Malla" nije se riješilo ništa, smatra naš čitatelj, dok se s druge strane žale i Solinjani, ističući da ne mogu dočekati rješavanje odvojaka s brze ceste prema naselju Priko vode, odnosno dalje prema Mravincima i Kučinama.
- Za dionicu nam je prije trebalo pet minuta, a sada nam treba pola sata - negoduju građani na gužve pred solinskom Širinom i ulazom u Split.
Što je s rješenjem jednog od najfrekventnijih raskrižja u cijeloj Hrvatskoj? To pitanje postavili smo HC-u čije poslovodstvo tvrdi kako ima novosti po tom pitanju.
- Za raskrižje na solinskoj Širini preko kojeg prolazi skoro cjelokupni promet iz pravca Kaštela prema Splitu i obratno, a koje je trenutno oblikovano kao četverokrako semaforizirano raskrižje s razdvojenim kolnicima za sve smjerove, "Hrvatske ceste" su pokrenule javni natječaj za izradu cjelokupne projektne dokumentacije s upravnim postupkom za rekonstrukciju križanja.
Duljina zahvata rekonstrukcije duž Jadranske magistrale je oko jedan kilometar, a ukupna duljina vijadukta na trasi te državne ceste, u središnjem dijelu raskrižja, iznosi oko 422 metra - odgovara na naš upit Tamara Pajić iz Ureda za odnose s javnošću državne tvrtke.
Podsjetimo, prošlog mjeseca su nam iz HC-a također odgovorili kako su prema sporazumu koji su potpisali s Gradom Solinom, a vezano za realizaciju odvojaka sa obilaznice na Matoševu ulicu, odnosno prema naselju Priko vode, raspisali natječaj za projektiranje.