Ovo automobilsko tržište je fenomen, gotovo 95 posto svih novih automobila koji se prodaju u ovoj zemlji imaju logo jedne marke na haubi. A ta marka je Toyota. No, imaju li Japanci zbog čega biti sretni? To je dobro pitanje.
Globalno tržište trenutno je u razdoblju velikih turbulencija. U tablicama koje se tiču automobilskog segmenta Autoblog je pronašao prilično zanimljivu državu. To je Jemen. Iako je broj prodanih vozila u ovoj zemlji smanjen za 5,5 posto, vodeća pozicija se učvrstila i uz to posjeduje gotovo 95 posto tržišta.
U prvih devet mjeseci 2024. godine 94,7 posto novih vozila prodanih u Jemenu su Toyote. Ovaj tržišni udjel zvuči impresivno. Istina je, međutim, da Japanci još nemaju razloga za optimizam. Jer ovaj pokazatelj znači da je prodano približno 6.150 vozila. Samo 6.150 je osvojio… Lexus. Iako se morao pomiriti s padom prodaje od čak 19,5 posto. Ispostavilo se da je broj tri u Jemenu Suzuki, kod njega je interes vozača porastao za 6,9 posto.
Hilux je Toyotin prodajni hit u Jemenu! Iako je prodaja kamioneta ove godine pala za 13,5 posto. Što znači da mu je drugi najbolji Land Cruiser za petama. U njegovom slučaju prodaja je porasla za gotovo 35 posto. Jemenci biraju ove modele iz dva razloga. Prvo, nose se s teškim uvjetima na cesti. A u Jemenu ih sigurno ne manjka. Drugo, to su relativno jednostavne i stvarno izdržljive strukture.