Prvi put predstavljen još daleke 2012. godine, model CX-5 zaslužan je za čak trećinu prihoda tvrtke iz Hirošime. Samo u Europi u proteklih devet godina prodano je gotovo pola milijuna primjeraka ovog japanskog SUV-a, a u svijetu čak 3,1 milijun. Druga generacija ovog SUV-a blago je dotjerana za 2021. godinu, a radi se o uobičajenom redizajnu na polovini vijeka trajanja, premda se druga generacija CX-5 pojavila još 2017. godine.
Izmjene se uglavnom odnose na elektroniku, gdje se stvari mijenjaju iz dana u dan. CX-5 je tako u skupljim paketima opreme dobio broj veći zaslon informacijsko-zabavnog sustava, koji sada u dijagonali mjeri 10,5 inča (26,7 centimetara), a skriva za korištenje još jednostavniji operativni sustav (pretprogramiranje odredišta u navigaciji, status automobila, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....