StoryEditorOCM
Auto motoDACIA SANDERO

Testirali smo: gradski kompakt djeluje puno skladnije i modernije, a poseban adut je tvornička plinska instalacija za koju ne treba doplata

12. ožujka 2021. - 06:29

Treća generacija Dacijina gradskog kompakta Sandera doživjela je potpunu revoluciju, ne samo u dizajnerskom smislu nego i tehnološkom, gotovo nevidljivom na prvi pogled. Nekad ružno pače rumunjskog brenda lansirano 2007. godine sada izgleda skladno i moderno s prilično dopadljivo skrojenom karoserijom, koju u svim paketima opreme sad krase atraktivna LED svjetla smještena na novu, osjetno kruću platformu CMF, koju koriste i Clio, Captur, Juke...

Zahvaljujući CMF platformi novi Sandero rastegnut je na 4088 milimetara (+30 mm), širi je 115 mm pa sad broji 1848 mm, dok je niži 10 mm (1499 mm). Međuosovinski razmak duži je za 15 mm i sada broji 2604 milimetra, dok je Sandero udaljen od tla 13,3 centimetra. U svakom slučaju nova generacija gradskog kompakta uvjerljivije se ponaša u vo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. svibanj 2024 18:20