Tesla radi na tome da umiri neke europske leasing kompanije nakon što je smanjenje maloprodajnih cijena njegovih vozila smanjilo vrijednost njihovih voznih parkova.
Teslini napori uključuju neslužbene popuste na kupnju novih automobila ako ih ima na zalihama i rješavanje raširenih pritužbi na servis, popravak i naručivanje, nakon godina u kojima su upravitelji voznih parkova i leasing kompanije upozoravali da Tesla ignorira te probleme, iznosi Reuters.
Tesla je snizio maloprodajne cijene s ciljem povećanja prodaje, kao odgovor na slabiju potražnju za električnim vozilima na svjetskoj razini i rast konkurencije, posebno kineskih proizvođača električnih vozila poput BYD-a. To je pak naštetilo konačnim rezultatima njegovih najvećih kupaca u Europi.
Leasing kuće kupuju nove automobile i dogovaraju leasing izračunat prema tome za koliko vjeruju da ih mogu prodati na kraju isteka leasinga. Iznenadni padovi cijena potkopavaju tu preostalu vrijednost.
Nema "ništa goreg" od stalnog pada vrijednosti imovine kupca voznog parka, rekao je Richard Knubben, glavni direktor grupe Leaseuropea.