StoryEditorOCM
Auto-motoAUTO MALL SPLIT

Splitska tvrtka poklonila nezaboravnu zabavu za najmlađe

Piše SPONZORIRANI SADRŽAJ
13. rujna 2024. - 13:20

Danas sve više tvrtki prepoznaje važnost društvene odgovornosti. I dok mnogi projekti obuhvaćaju široke inicijative poput ekologije ili humanitarne pomoći, jedan od najtoplijih načina za pridonošenje zajednici su događaji namijenjeni djeci posebice kroz sport.

Upravo je jedno takvo događanje za djecu pripremila splitska tvrtka Auto Mall Split kao poticaj za uspješnu školsku godinu. Bio je to spoj radosti, igre i edukacije. U veselom okruženju, uz brojne igre, radionice i sportske aktivnosti, djeca su imala priliku ne samo uživati, nego i učiti važne životne lekcije od najuspješnijih hrvatskih olimpijaca. Nema sumnje da su judašica Barbara Matić i vaterpolisti Jerko Marinić Kragić, Loren Fatović i Marko Bijač ovom događaju dali posebnu notu.

Hrvatski olimpijci inspirirali splitske osnovnoškolce

Zamislite dječje osmjehe kada pred njima stoji osoba koju su gledali na televiziji dok je osvajala medalje na olimpijskim igrama. Za mnogu djecu, to je trenutak kada shvaćaju da su snovi ostvarivi, a da se trud i predanost zaista isplate.

Hrvatski olimpijci nisu samo dijelili priče o svojim uspjesima, već su aktivno sudjelovali s djecom u raznim sportskim aktivnostima. Zajedno su učili judo pokrete, vježbali osnovne sportske vještine, ali najvažnije – dijelili su vrijeme i pažnju. Djeca su imala priliku postaviti pitanja, dobiti savjete i čuti kako su ovi sportaši savladali izazove na svom putu prema vrhu.

Dječji san o olimpijadi postaje stvarnost uz podršku splitske tvrtke

Jedna od ključnih aktivnosti zabave bila je sportska radionica. Djeca su imala priliku sudjelovati u mini turnirima, od nogometa do štafetnih utrka, gdje su učila o timskom radu, fer playu i važnosti tjelesne aktivnosti. Kroz zabavu, naglašena je važnost tjelesne aktivnosti i pozitivnog utjecaja sporta na zdravlje i sreću.

Osim sportskih vještina, oni kreativnijeg duha su kroz posebne radionice crtanja i bojanja mogli izraziti svu svoju maštu. 

Društvena odgovornost kao misao vodilja

Auto Mall Split, tvrtka je koja u svom asortimanu ima zastupništvo čak 5 brendova od kojih su redom Alfa Romeo, Jeep, Fiat, Abarth i Citroen.

-Razumijemo važnost ulaganja u zajednicu te smo posebno ponosni na svoj doprinos promicanja zdravih navika kod djece i poticanja njihove ljubavi prema sportu. - ističe Ante Grubišić, direktor tvrtke Auto Mall Split.

Nadamo se da smo ovom pričom dodatno potaknuli djecu da vjeruju u sebe i prepoznaju sport kao put prema osobnom rastu. Smatramo da odgovornost prema sportskoj zajednici znači davanje podrške onima koji već predstavljaju našu zemlju, ali i stvaranje uvjeta za razvoj novih talenata. Ulaganjem u mlade, ne samo da jačamo lokalnu zajednicu već i doprinosimo jačanju sportske zajednice u cjelini. Društvena odgovornost i odgovornost prema sportskoj zajednici ne odnose se samo na ulaganje u sadašnjost, već i na oblikovanje budućnosti. A kada ta budućnost uključuje sretnu, zdravu i inspiriranu djecu koja su imala priliku družiti se sa svojim herojima, onda znamo da smo napravili korak u pravom smjeru - kaže nam Grubišić te ističe. 

-Intencija nam je i dalje razvijati ovakve i slične projekte u skladu s vrijednostima koje njegujemo te ih pretvoriti u svojevrsnu lokalnu tradiciju.

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. rujan 2024 02:57