StoryEditorOCM
Auto-motopopularna vozila

Snažan globalni rast prodaje Opelovih vozila: brend predvode jako popularni modeli Astra i Grandland

Piše R. R.
31. siječnja 2024. - 17:00

Opel je zabilježio značajan rast poslovanja u 2023. godini zahvaljujući povećanju prodaje od 15 posto. To je najveća postotna stopa rasta u više od 20 godina. Globalna prodaja porasla je na približno 670 000 vozila, što je ovom njemačkom proizvođaču osiguralo najveći broj registracija u posljednje četiri godine.

Opel je zaključio 2023. s udjelom od približno 5,3 posto na matičnom njemačkom tržištu. S druge strane, Vauxhall je zabilježio tržišni udjel od šest posto u Ujedinjenom Kraljevstvu. Opel je također uspješno poslovao u Turskoj gdje drži tržišni udjel od šest posto.

- Možemo se osvrnuti na vrlo snažnu 2023. godinu u pogledu poslovanja. Opel je zabilježio značajan rast. Ostvarili smo odličan napredak, posebice u sektoru električnih vozila, lakih gospodarskih vozila i C-segmentu. Također smo znatno proširiti opseg našeg međunarodnog poslovanja. To je jasan dokaz da naša strategija funkcionira - izjavio je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.

Kupci su izuzetno dobro prihvatili električna baterijska vozila (BEV). Približno 90 000 prodanih BEV-ova značajno je povećanje od čak 22 posto u usporedbi s prethodnom godinom. Navedeni postotak na impresivan način naglašava uspjeh Opelove elektrifikacijske ofenzive.

Opel je prošle godine ostvario snažan rast izvan tržišta EU 29 i povećao prodaju za približno 62 posto na ukupno 101 000 vozila. To je 15 posto ukupne prodaje njemačkog branda.

Opel i Vauxhall zajedno su prodali 125 000 lakih gospodarskih vozila širom svijeta, što je povećanje od 26 posto u usporedbi s 2022. godinom. Ti su brandovi zauzeli vodeći položaj među električnim kombijima s približno 17 000 prodanih primjeraka modela Combo Electric, Vivaro Electric i Movano Electric na europskom tržištu (EU 29).

Opel je također nastavio bilježiti rast u iznimno konkurentnom C-segmentu. Astra je 2023. godine uspjela udvostručiti prodaju svih verzija pogonskih sklopova na europskom tržištu (EU 29). U Njemačkoj je završila peta u svom segmentu. Opel je ukupno ostvario značajan rast širom svijeta u C-segmentu. U usporedbi s prethodnom godinom, brand je prodao približno 57 posto više primjeraka modela Astra i Grandland.

Corsa je prošle godine ponovno dokazala da je pravi bestseler. Na dva najveća tržišta, Njemačkoj i Ujedinjenom Kraljevstvu, Corsa je bila najpopularniji automobil B-segmenta. U Grčkoj je bila čak i najprodavaniji automobil na razini države. Pored vodećeg položaja u Njemačkoj i Ujedinjenom Kraljevstvu, Corsa Electric zauzela je drugo mjesto po broju registracija u svom segmentu u Italiji, Nizozemskoj, Portugalu i Austriji. Mokka Electric najpopularniji je SUV B-segmenta u Ujedinjenom Kraljevstvu i drugi najpopularniji u Njemačkoj, Španjolskoj, Poljskoj i Belgiji.

Opelova elektrifikacijska ofenziva pokazuje uspjeh i u Hrvatskoj. Mokka Electric je druga u B SUV segmentu (kod električnih vozila).

Na tržištu gospodarskih vozila u 2023. ostvaren je tržišni udio od 14,4 posto, uz povećanje broja registracija od čak 50 posto u odnosu na prethodnu godinu, a Combo je najprodavaniji model u svom segmentu.

I na tržištu električnih gospodarskih vozila Opel u Hrvatskoj ima izvrsne rezultate i godinu je završio s tržišnim udjelom od 50,3 posto.

U 2023. u Hrvatskoj je lansiran i četvrocikl Rocks Electric koji je u samo par mjeseci u svom segmentu tržišta ostvario 60 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 12:44