Kao što je i najavljeno, Renault je danas održao svjetsku premijeru svog potpuno novog kombija Mastera. Od 1980. godine prodao više od 3 milijuna Mastera, a od početka ih proizvodi u Batillyju, u istočnoj Francuskoj. Bogata povijest i uspjeh modela tijekom ovih 40 i više godina i tri generacije rangirali su ga kao dugogodišnjeg lidera u svojoj kategoriji u Europi. Renault Master kombiji se nalaze na cestama u više od 50 zemalja, uključujući nekoliko u Južnoj Americi od 1990. Četvrta generacija Renault Mastera spremna je nastaviti svoj uspjeh.
Novi Master, koji će biti dostupan od proljeća 2024., dizajniran je da ide dalje, nosi više i košta manje. To je savršeni Aerovan nove generacije, višestruke energije.
Dizajn novog Renault Mastera dodaje snažnu osobnost, dopadljiv izgled i moderan dojam svakodnevnim obavezama svakog profesionalca.
Ovaj kombi također zrači pouzdanošću, izdržljivošću i sigurnošću. Njegovo masivno lice umnogome objašnjava njegovo uvučeno držanje. A uključuje Renaultov novi logotip i iznimno velika full-LED prednja svjetla u prepoznatljivom nizu u obliku slova C oko zadivljujuće rešetke. Umetak u obliku slova U ispod rešetke može biti zrnasto crn ili, na vrhu linije, iste boje kao karoserija. Kupci imaju izbor od 7 standardnih boja karoserije i preko 300 posebnih nijansi.
Proporcije su pomno usklađene kako bi se postigao pravi balans za svaki tip tijela. Stražnji dio je uži kako bi se optimizirala aerodinamika, ali su stražnji otvor i prostor za teret unatoč tome iznimno veliki. Stražnji prozor je asimetričan – tipična značajka Mastera – a stražnja svjetla imaju prepoznatljiv uzorak u obliku slova C poput onih sprijeda.
Puno je rada uloženo u percipiranu kvalitetu i čvrstoću. Činjenica da je svaka bočna ploča jedan dio, na primjer, pridonosi čvrstom izgledu – posebno u dužim verzijama – i one su posebno krute pa se neće savijati. Percipirana kvaliteta u tovarnom prostoru također je viša, sve do skošenja, pojačanja i ostalih detalja.
Izvanredna količina rada uložena u aerodinamiku novog Renault Mastera stavlja njegovu učinkovitost na vrh njegove klase, bez obzira na energiju koju koristite. Njegov koeficijen otpora zraka je više od 20 posto niži i znatno ispod onog prethodne generacije i svih sadašnjih rivala.
Čak su i najmanji detalji pomogli: poklopac motora je kraći, vjetrobransko staklo je više naprijed i nagnuto, retrovizori, kanali za dovod zraka u braniku i nagib krova su aerodinamični, a stražnji dio je uži. A oštrija aerodinamika također je poboljšala akustičnu udobnost u kokpitu.
Budući da je vozilo preveliko za zračni tunel koji Renault obično koristi, u Saint-Cyru su studije aerodinamičkog razvoja provedene pomoću modela u mjerilu od 83 posto. Kombiji pune veličine zatim su testirani u tunelu izgrađenom za procjenu aerodinamike zrakoplova.
Sav ovaj rad poboljšao je učinkovitost na vrlo stvaran način. Emisija CO2 novog Renault Mastera znatno je niža za 39 g/km i sada ispod granice od 200 g/km. Njegova izvanredna aerodinamika također značajno smanjuje potrošnju u električnim verzijama s 20 posto poboljšanja u odnosu na trenutni Master.