Kia je na natječaju iF Design Award 2023 osvojila dva vrlo značajna priznanja. Uspjeh brenda u prestižnim kategorijama iF Design “Company Branding” (Brending tvrtke) i “Shop /Showroom Store Identity” (Trgovina/identitet salona) označava novu snagu i učinkovitost Kijina kreativnog pristupa u uključivanju klijenata i njenu konkurentnost na području globalnog dizajna nakon rebrendinga 2021. godine.
Osnažena suradnja s klijentima govori o Kijinom etosu “Pokret koji inspirira “ i dodatno ubrzava preobrazbu brenda u pružatelja rješenja održive mobilnosti. Kijin “Pokret koji inspirira” i filozofija dizajna “Opposites United” su u središtu svih elemenata globalnog korporativnog identiteta i strategija identiteta izložbenih prostora.
U kombinaciji s modelima, kao što je nedavno razotkriveni potpuno električni prestižni SUV EV9, imaju ključnu ulogu u ubrzavanju transformacije Kije od proizvođača automobila u pružatelja rješenja održive mobilnosti.
“Pokret koji inspirira” predstavlja Kijnu odlučnost kreiranja prostora u kojem kupci mogu naći vrijednost u svakom trenu kako bi našli inspiraciju i dobili više vremena za ostvarenje svojih ideja. Kijina filozofija dizajna “Opposites United” uzor nalazi u kontrastima koje možemo naći u prirodi i čovječanstvu, pri čemu se karakter jednog elementa koristi za naglašavanje karaktera drugog.
Najnovije nagrade iF Design Awards 2023 za Kiju znače nastavak niza pobjeda i dodatno potvrđuju njenu globalnu konkurentnost na području dizajna.
Među priznanjima su i priznanje za Kia Niro Plug-in Hybrid na natječaju Red Dot Design Award i nagrada “svjetski sportski auto godine” (“World Performance Car 2023”) za model Kia EV6 GT, koja je došla nakon titule “Europski auto 2022. godine” (“European Car of the Year”) za EV6.
Ove godine su se na natječaj iF Design Awards prijavila 10.544 rada iz 56 zemalja koji su donijeli mnoštvo izuzetnih dostignuća na području dizajna.
Čak 133 dizajnerskih stručnjaka iz 20 zemalja okupilo se kako bi ocijenili 3572 projekta, uvrštena u uži izbor.
Nagrada za dizajn iF u 81 kategoriji nagrađuje pobjednike u devet disciplina: dizajn proizvoda, komunikacije, ambalaža, usluge, arhitektura, unutarnja arhitektura, korisničko iskustvo (UX), korisničko sučelje (UI) i profesionalni koncepti.