Treća generacija Citroena C3, koja je na tržištu od 2016. godine, doživjela je redizajn kojim je obuhvaćen vanjski izgled s novim potpisom marke, ali i većom mogućnošću personalizacije.
U unutrašnjosti je dobio nova sjedala, bolje funkcije povezivosti, te ispod prednje haube motore koji zadovoljavaju normu Euro6. Od predstavljanja prve generacije 2002. godine C3 je prodan u više od 4,5 milijuna primjeraka, pri čemu je doživio kompletnu revoluciju, od prvobitnog izgleda “bumbare” do atraktivnog gradskog ljepotana.
Osvježeni C3 dobio je novi izgled prednjeg dijela, inspiriran konceptom CXPERIENCE iz 2016. Tu su novodizajnirana prednja svjetla, sada s LED elementima kao standardom, dok se mogu odabrati novi dizajni za Side Airbump vanjske zaštitne elemente duž bočnih stran...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....