Megane E-Tech electric sudjelovao je u potvrdnom ispitivanju 2020. i time postao prvi Renaultov model koji je prošao takav postupak. A zatim je došao red na Austral! Prije nego što je stigao u prodajne salone, Austral je u okviru potvrdnog ispitivanja prošao gotovo tri milijuna kilometara na svim vrstama cesta. Za njegovim se upravljačem izmijenilo oko stotinu testnih vozača koji su se pokušali staviti u kožu kupaca. Njihov je cilj bio ispitati eventualne mogućnosti za poboljšanje i tako osigurati najbolju razinu užitka u vožnji, kvalitete i pouzdanosti.
Pod palicom Thierryja Charveta, direktora odjela za industrijsku učinkovitost i kvalitetu Renault Grupe, osmišljen je strateški plan za poboljšanje kvalitete, ujedno i jedan od temeljnih stupova strategije Renaulution. U središtu plana za poboljšanje kvalitete bila je pouzdanost novih modela u razvoju, što je dovelo do radikalnih promjena u cestovnim ispitivanjima koja su se provodila prije svakog početka prodaje. Tako je osmišljena nova vrsta ispitivanja koju danas znamo pod nazivom „potvrdno ispitivanje”.
- Razvili smo komplementarni pristup cestovnim ispitivanjima koje provodimo u tehničkom centru Renault Grupe u Aubevoyeu u blizini Pariza, gdje su nam na raspolaganju potrebne staze i oprema. Takva ispitivanja provodimo na maloj floti pretproizvodnih vozila koja povjeravamo iskusnim testnim vozačima”, objašnjava Thierry Charvet. „Sada smo unaprijedili ispitni proces. Potvrdnim ispitivanjima stavljamo se u kožu naših kupaca, a sve kako bismo im zajamčili bezbrižnost. Više od stotinu zaposlenika Renault Grupe opsežno je testiralo flotu od 160 vozila na svim vrstama cesta, a samo se ispitivanje odvijalo u nekoliko zemalja. To nam je omogućilo da otkrijemo što sve treba unaprijediti i implementiramo oko 350 poboljšanja prije nego što Austral stigne u prodajne salone.
Austral je do završetka potvrdnih ispitivanja prešao gotovo 3 milijuna kilometara (točnije 2,8 milijuna kilometara) na svim vrstama cesta u Francuskoj, Španjolskoj, Njemačkoj i Rumunjskoj. Gradske ceste, autoceste, glavne prometnice, ravni i planinski tereni... I to u svim vremenskim uvjetima! Više od stotinu Renaultovih zaposlenika koji su sudjelovali u ispitivanjima služili su se aplikacijom za pametne telefone s pomoću koje su prijavljivali sve aspekte vozila koje valja poboljšati. Ta je aplikacija pomogla inženjerima i stručnjacima marke da prikupe i analiziraju podatke u gotovo stvarnom vremenu. Zahvaljujući velikom broju prijeđenih kilometara tijekom potvrdnih ispitivanja, Renault je uspio prepoznati moguće poteškoće s Australom mnogo prije nego što je taj model bio stavljen u prodaju, a time i osiguravati veću kvalitetu, pouzdanost i izdržljivost tijekom cijelog životnog vijeka vozila.
Nakon Meganea E-Tech electric koji je u potvrdnom ispitivanju sudjelovao 2020. godine, a sada i Australa, svi budući modeli marke proći će kroz isti postupak u kojem će ih vrednovati stručnjaci poput Alvara Rodrigueza Sastra, zaposlenika Renault Grupe u Španjolskoj, testnog vozača i Renaultova vozača automobilističkih utrka.
- Svaki tjedan prijeđem između 1000 i 1500 km, ovisno o godišnjem dobu”, kaže Alvaro. „Jedna od ruta koju često koristimo za naša testiranja, kao što su primjerice potvrdna ispitivanja, seže od Madrida do Valladolida te se proteže kroz Navacerradu, Segoviju i Sepulvedu. Raznolikost te rute omogućuje nam da ocijenimo sve aspekte automobila koji ispitujemo: njegove vozne osobine, dinamične sposobnosti, razinu udobnosti i akustiku. Sretan sam ako unaprijed znam da će naši kupci uživati u vožnji s Australom.