Škoda je predstavila drugu generaciju modela Kodiaq RS. Sada je nova sportska verzija najvećeg Škodinog SUV-a još više povećala svoje performanse: novi 2.0 TSI EVO benzinski motor u dinamičnom vrhunskom modelu SUV ponude snage je 265 KS (195 kW).
Kodiaq RS ima sportski dizajniran branik u prednjem dijelu, koji uključuje nekoliko crno obojenih dijelova. Ekskluzivna rešetka hladnjaka sa svojom vodoravnom svjetlosnom trakom još je jedan vrhunac dizajna. Kao i kod svih Škoda RS modela, crvena reflektorska traka na stražnjoj strani proteže se cijelom širinom vozila. Škoda koristi natpis marke i naziv modela u crnoj boji, dok se stražnji branik i bočne letvice pojavljuju u boji karoserije.
Završne cijevi ispušnog sustava od nehrđajućeg čelika jasno su vidljive ispod stražnjeg branika. Novi RS logo pojavljuje se i na vratima prtljažnika i na prednjoj maski. Sa svojom poliranom crnom završnom obradom, 20-colni kotači od lake legure u Elias dizajnu još su jedna ekskluzivna značajka RS-a.
Škoda je prilagodila kočioni sustav višim performansama: verzija sa sedam sjedala sada ima dvoklipne kočione čeljusti sprijeda, a posvuda su ugrađeni ventilirani kočioni diskovi. Svojom upečatljivom bojom, crvene kočione čeljusti dodatno naglašavaju sportski dizajn kotača od lake legure.
Opsežna standardna oprema novog Kodiaqa RS uključuje značajke visoke kvalitete kao što su matrična LED glavna svjetla s animiranim efektom dobrodošlice i funkcijom osvjetljenja u zavojima, kao i LED stražnja svjetla s animiranim pokazivačima smjera povezanim crvenom kristalnom strukturnom trakom. Pristupni sustav KESSY uključuje funkcije otvaranja pri prilazu i zaključavanja pri izlasku u tvornici.
Također standardno: poboljšana prilagodljiva šasija DCC Plus, koja ima još širi raspon karakteristika prigušenja. DCC Plus sada uključuje 15 postavki koje pokrivaju aspekte od udobnih do sportskih i kontinuirano prilagođavaju amortizere odabranoj postavci. Odabir profila vožnje nudi načine rada Eco, Comfort, Normal, Sport, Snow, Individual, koji svi odgovaraju elektroničkoj kontroli amortizera. Tu je i off-road mod. Dugi međuosovinski razmak rezultira prostranom unutrašnjosti, kojoj standardni zvučni sustav Canton u RS-u daje odličan zvuk.
U osnovi, Kodiaq RS ima trokraki višenamjenski sportski upravljač s crvenim šavovima i RS amblemom. Poklopac papučice od nehrđajućeg čelika i pragovi s natpisom Kodiaq nadopunjuju sportsku unutrašnjost. Laminirane staklene ploče akustičnog stakla sprijeda i straga prigušuju vanjsku buku i time povećavaju udobnost vožnje. Kao i druge verzije serije modela, Kodiaq RS također ima 10-inčni Digital Cockpit Plus sa samostojećim infotainment zaslonom u istom formatu. RS logo se pojavljuje na potonjem kada uđete. Infotainment zaslon od 13 inča dostupan je kao dio Infotainment paketa.
Benzinski motor 2.0 TSI u novoj Škodi Kodiaq RS postiže vršnu snagu od 265 KS (195 kW), što je 20 KS (15 kW) više od prethodne jedinice, i pruža najveći okretni moment od 400 Nm. Motor ispunjava zahtjeve EU 6 EB standarda emisija. 7-stupanjski mjenjač s izravnim prijenosom (DSG) raspodjeljuje okretni moment motora na sva četiri kotača. Standardno progresivno upravljanje osigurava posebno sigurno i agilno upravljanje. Ubrzanje do 100 km/h je 6,3 s (6,4 s verzija sa 7 sjedala), a najveća brzina 231 km/h.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....