Elektrifikacija je opasno zahvatila autoindustriju, a sve većom brzinom u nove modele infiltrira se i mild/blaga hibridna 48-voltna tehnologija. Trenutno na našem tržištu nema previše modela s 4-cilindarskim turbobenzincima s ovom tehnologijom. Vrlo je malo modela s cijenom ispod 200.000 kuna s 48-voltnom mild hibridnom tehnologijom koja je u ovom trenutku privilegija premium brendova poput Mercedesa, BMW-a, Volva...
Najjeftiniji kompakt s 4-cilindarskim motorom i 48-voltnim blagim hibridom je Suzuki Vitara 1.4 turbo (129 KS) s početnom cijenom od 129.976 kuna, a najbliži mu je novi Seat Leon s 1,5-litrenim eTSI benzincem sa 110 KS, koji košta 148.615 kuna. Malo iznad granice od 200.000 kuna je nova generacija VW Golfa s 1,5-litrenim eTSI benincem od 150 KS, a cijena mu je...