Ipak, vođeni dobrim vibracijama crossover segmenta, u kompaniji su odlučili stvoriti kompaktni model upravo na bazi Kwida.
Originalnim konceptom Renault je iskazao posvećenost tržištima u razvoju, gdje bi trebalo očekivati i masovnu distribuciju, čiji početak kompanija najavljuje za 2016. godinu, i koju će pratiti niska nabavna cijena.
Primarni cilj brenda je da Kwid učini ekonomičnim. Iz tog razloga će se pod haubom smjestiti trocilindarski agregati iz Twinga od 0,9 litara, u rasponu snage između 69 i 90 konjskih snaga.
Okruglo tijelo i velika maska rešetke ostaju kao dio novog, sve prisutnijeg Renault dizajnerskog jezika, ali će ostatak stila viđenog na konceptu biti ublažen.
Crna plastika i robusno podnožje bit će zadržani kako bi se udovoljilo zahtjevima kupaca, a bit će omogućena i dodatna personalizacija u obliku drugačije boje krova.
Potreba za Kwid modelom nastala je u želji Renaulta da stvori crossover manji od Captura. Koncept je dug 3,6 metra, dok će vozilo koje uđe u proizvodnju dužinu mjeriti s četiri metra, što je još uvijek za 150 milimetara kraće od Captura.
Još neke sličnosti između njih postoje. Captur je zadržao ime koncepta koji mu je prethodio, a isti slučaj mogao bi se ponoviti i s Kwidom.