Konceptni GT u coupeovskom izdanju je avangardan, ali opet dizajnerski vrlo čist na način da se odbacuju svi elementi koji narušavaju čistoću forme. Stoga GT Concept nema kvaka na vratima, vanjskih retrovizora i brisača.
GT Concept je dinamičan stroj za jurnjavu kojeg simbolizira karakteristična crvena linija koja vodoravno prepolovljuje karoseriju. Prepoznatljive predenje crvene gume na felgama modernog dizajna podsjećaju na Opelov motocikl Motoclub 500, koji je tamo davne 1928. godine također bio avangarda te je imao dvije crvene gume.
Osim toga GT Concept nema puno veze s prošlošću. Izdužen hauba motora, nedostatak poklopca prtljažnika, središnja dvostruka ispušna cijev i naravno ime podsjećaju na izvorni GT. Ipak konceptni GT je samostalan, bez znakova retrodizajna.
Ključna inovacija Opel GT Concepta su velika vrata s integriranim bočnim prozorima i neprimjetnim prijelazom između stakala i obojenih površina. Vozač i suvozač mogu nakon pritiska na touchpad za električna vrata, koja su integrirana u karakterističnu crvenu crtu na krovu, uživati u iznenađujuće puno prostora u kabini.
Čak će i vozači višeg rasta imati dovoljno mjesta u unutrašnjosti. Vrata kada su otvorena poprilično ulaze u prednje blatobrane. Takva montaža koja štedi prostor omogućuje veliki kut otvaranja, posebno u vrlo uskim prostorima za parkiranje.
Dvije kamere smještene iza blatobrana osiguravaju dobru vidljivost u gradskoj vožnji. Slika s njih prenosi se na dva monitora s lijeve i desne strane kokpita, što znači da su vanjski retrovizori i pogled na mrtvi kut prošlost. Vjetrobransko staklo spaja se sa staklenim panoramskim krovom, što putnicima daje osjećaj vožnje sličan onom kod roadstera s pokretni krovom.
Izdužen poklopac motora otkriva koncepciju pogonskog sustava GT Concepta, a kao i legendarna američka sportska ikona Corvette, ovaj koncept ima sprijeda središnje postavljen motor. Stoga je njegovo težište nisko i u sredini, što je idealno za sportsko upravljanje i omogućuje izvrsnu dinamiku u zavojima.
Opel GT Concept opremljen je snažnim 1.0-litrenim 3-cilindarskim motorom s turbopunjačem koji je napravljen na temelju ultramodernog agregata od aluminija, a već se koristi u Adamu, Corsi i Astri. Taj iznimno učinkovit agregat razvija 145 KS uz maksimalni okretni moment od 205 Nm.
Snaga motora prenosi se na stražnju osovinu mehaničkim diferencijalom sa zaključavanjem preko sekvencijalnog 6-stupanjskog mjenjača kojim se upravlja putem polugica na upravljaču.
Spomenuti dvosjed ukupne mase od 1000 kilograma ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od osam sekundi i postiže najveću brzinu od 215 km/h. Opel GT Concept krasi tradicionalni stražnji pogon koji posebno cijene zaljubljenici u sportske automobile.
Ovdje treba istaknuti i glavna prednja svjetla s integriranim pokazivačima smjera. Nova generacija prilagodljivih LED svjetala savršeno se slaže s tom tehnologijom.
Opelova svjetla IntelliLux LED s matricom, koja omogućavaju vožnju s dugim svjetlima bez zasljepljivanja, predstavljena su već u novoj Astri, dok je GT Concept primjer uvođenja nove faze razvoja pametnih sustava svjetala.