S obzirom na to da je riječ o globalnom mališanu, koji će se između ostalog prodavati i na tržištu Starog kontinenta, nedavno završeni ženevski autosalon bio je prava prilika za predstavljanje njegova europskog izdanja.
Suzuki stiže s novim adutom Celeriom u segment malih gradskih automobila gdje će se suprotstaviti novoj generaciji francusko-japanskih trojajčanih blizanaca: Citroenu C1, Peugeotu 108 i Toyoti Aygo. Međutim, tu je još jedan francuski mušketir, a radi se o potpuno novom Renault Twingu treće generacije koji krasi nova tehnologija s motorom postavljenim straga i pogonom na stražnju osovinu.
Najvjerojatnije Celerio će biti znatno pristupačnije cijene od konkurencije, ali nije isključeno da dio kolača uzme i prostranijoj Daciji Sandero.
Ispod haube će dobiti skroman 3-cilindarski 1.0-litreni benzinski motor sa 12 ventila, te će za europsko tržište biti opremljen sustavom Stop/Start koji će mu omogućiti izuzetno nisku emisiju CO2 od samo 85 g/km. Motor obujma 998 ccm izrađen je od aluminija i snage 68 KS pri 6000 „điri“ uz okretni moment od 90 Nm pri 3500 okretaja u minuti.
S obzirom na masu malog automobila koja varira između 810 i 830 kilograma, 3-cilindarski benzinac ima odlične performanse i malu potrošnju, a snaga se na kotače prenosi preko prednje osovine. Kupci će moći birati kombinaciju ekonomičnog motora sa 5-stupanjskim ručnim, ali i novorazvijenim automatiziranim ručnim mjenjačem.
Dužinom od 3,6 metara Celerio je samo uvjetno mali automobil. Naime, širina mu je 1600 mm, a visina 1560 milimetara uz međuosovinski razmak od 2425 mm. Podnica Celeria uzdignuta je od tla 16,5 centimetara uz radijus okretanja od samo 4,7 metara.
Dolazi u karoserijskoj izvedbi s pet vrata, pet sjedala i prtljažnikom od 250 litara, što uopće nije loše za jedan mali gradski automobil. Više od svega oduševljava prostranost interijera koja je iznenađujuće velika.
U svakom slučaju malca iz Suzukijeve game ne treba marginalizirati, posebno zbog činjenice da će biti rangiran ispod nešto većeg Splasha i bit će najjeftiniji model u gami.
Iz Suzukija najavljuju da cijena novoga globalnog auta ne bi trebala biti preko 60.000 kuna što ga stavlja u vrlo dobru tržišnu poziciju, a u Hrvatskoj bi se trebao pojaviti tijekom ovog ljeta.