Slična je stvar i s ostalim Mercedesovim SUV-ovima koji će radi lakšeg orijentacije kupaca imati ista prva dva slova G plus L, dok će se treće mijenjati i označavat će iz kojeg segmenta dolazi određeni model.
Obnovljeni bestseler u SUV segmentu dobio je značajno privlačniji prednji i stražnji kraj, te postavlja nove standarde u smislu emisije CO2 i pogonskih sustava.
U usporedbi s prethodnim modelom, GLE prosječna potrošnja i emisija CO2 u kompletnoj ponudi motora smanjena je za 17 posto. Prvi put u svojoj SUV povijesti Mercedes je ponudio plug-in hibridni model, GLE 500e 4MATIC, koji će imati manju potrošnju čak i od najštedljivijeg modela GLE 250d pokretanog 4-cilindarskim turbodizelašem.
Mercedes GLE impresionira revolucionarnim sustavima pomoći vozaču, 9-stupanjskim 9G-TRONIC automatskim mjenjačem i inovativnim Dynamic Select sustavom za kontrolu dinamičkog upravljanja, koji već u osnovnoj opremi nudi širok izbor programa cestovne i terenske vožnje.
Uz privlačan dizajn i promjenjivo iskustvo vožnje zahvaljujući Dynamic Select sustavu i sustavima pomoći vozaču koji su poznati iz E i S-klase, GLE impresionira bogatom ponudom motora, tako da je moguće birati između pet jednako učinkovitih i snažnih motora sa četiri, šest ili osam cilindara.
Najzanimljiviji agregat za naše tržište sigurno će biti 4-cilindarski GLE 250d, čija je prosječna potrošnja samo 5,4 l/100 km. To je prvi serijski SUV pune veličine s konvencionalnim pogonom koji emitira samo 140 g/km CO2.
Istodobno, ništa manje nije impresivan ni prvi Mercedesov SUV s plug-in hibridnom tehnologijom (GLE 500 e 4MATIC) s izlaznom snagom od 442 KS, uz prosječnu potrošnju od samo 3,3 l/100 km, odnosno emisiju CO2 od tek 78 g/km.
Vrh ponude AMG GLE 63 sa 557 KS
U ponudi benzinaca još su GLE 400 4MATIC s V6 twinturbo motorom s direktnim ubrizgavanjem goriva snage 333 KS i 480 Nm okretnog momenta, te moćni GLE 500 4MATIC s V8 twinturbom s 435 KS i 700 Nm okretnog momenta.
Gama turbodizelaša sastoji se od dva agregata, slabijeg GLE 250d od 204 KS i snažnijeg V6 SA 258 KS uz visoki okretni moment od 620 Nm.
Svi dizelski motori standardno će se opremati s 9-stupanjskim automatskim 9G-TRONIC mjenjačem, te prvi put s opcijski dostupnim terenskim redukcijskim stupnjem prijenosa i blokadom diferencijala između osovina.
Vrh ponude je AMG GLE 63 koji razvija 557 konjskih snaga, dok se može odabrati i izrazito sportski S-model koji istiskuje 585 KS oznake GLE 63 S.
Dynamic Select sustav kontrole dinamičkog upravljanja novog GLE modela nudi šest programa vožnje. Uz već standardne programe Individual, Comfort, Slippery i Sport, dok kod 4MATIC modela vozač može odabrati dodatnu off-road postavku za blage terene.
Ako je GLE opremljen opcijskim terenskim inženjerskim paketom, dostupna je postavka offroad+. Naravno, GLE je opremljen i ostalim sigurnosnim sustavima, kao i pogonom na sve kotače.