StoryEditorOCM
ArhivaREDIZAJN

Novi Lexus GS - agresivniji pogled prema naprijed

Piše PSD.
7. rujna 2015. - 17:51
Toyotina premium marka Lexus nije imala baš neke pretjerane sreće na hrvatskom tržištu, bez obzira što su do prije nekoliko godina imali reprezentativni salon u Zagrebu.

Nametnuti se Hrvatskoj kao premium brend nije ni najmanje lako, to više jer je taj segment naprosto gotovo u cijelosti rezerviran za njemačke proizvođače automobila najviše klase. Uloga popunjača ponekih pukotina koje su se čudom stvorile nije nimalo lagan zadatak, pogotovo što ni na cjelokupnom hrvatskom tržištu ne cvjetaju ruže.

Šteta je što se zagrebački salon Lexusa ugasio, jer kad pogledamo i vidimo u kojem se smjeru kreće razvoj ovog luksuznog Toyotina brenda, naročito u Europi, i koliko truda ulaže u osvajanje srca europskih kupaca, ne možemo se načuditi.

Ipak, dodatni uzlet prodaje Lexusa u Europi svakako će omogućiti i redizajnirana verzija GS modela koji se smješta u samo središte premium bitke, tamo gdje se nalaze Audi A6, BMW5 ili pak Mercedes E-klase.



Iako redizajn u pravilu ne mijenja pretjerano vanjštinu automobila, kod Lexusa je to drukčije jer je GS dobio potpuno novu, iznimno naglašenu, zapravo agresivnu prednju masku.

I dok su ostali proizvođači u tom segmentu poprilično samozatajni, GS je odlučio biti apsolutno trodimenzionalan, u cijelosti skulpturalan i svakako automobil koji ostaje u memoriji.

U unutrašnjosti obilje digitalne tehnologije, ali i plemenitih materijala – od kože do drvenih ili aluminijskih umetaka, ovisno o stilu i preferencijama kupca. Izvana su zanimljivi i 19-inčni naplaci, a za sigurnost, čak i kad do njezina neželjenog narušavanja dođe, brine Lexus Safety System plus.

Motori nisu brojni, ali su u svakom slučaju sasvim dovoljni. Ponajprije ćemo istaknuti dva hibrida. Prvi dolazi s modelom GS 300h, što objedinjuje benzinski i elektromotor ukupne snage 223 KS, a za njim slijedi GS 450h s 345 konjskih snaga.



Kako se ističe, njihova je potrošnja iznimno niska, mnogo manja nego kod klasičnih motora. U standardnim, “običnim” verzijama imamo moderni benzinac s četiri cilindra u verziji GS 200t, dok će najizbirljivije, odnosno kupce u SAD-u, sasvim sigurno oduševiti također benzinac sa šest cilindara u opciji GS 350.

Jasno je da za snažniji prodor u Europi nedostaje dizelaš, no u Lexusu smatraju da je takvim, štedljivim kupcima, namijenjena jedna od dvije hibridne opcije.

Početak prodaje redizajniranog Lexusa GS zakazan je za veljaču 2016. godine, a cijene se ne bi trebale mijenjati, odnosno moraju biti konkurentne njemačkim proizvođačima.

Z. JURIČKO


Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 23:24