Nova Nissanova peterovratna uzdanica iz C segmenta napravljena je na platformi druge generacije Qashqaija i novog X-Traila, što znači da je na dužinu od 4385 mm zadržala međuosovinski razmak od 2700 mm, koji je najveći u klasi.
Samim time nudi znatno više prostora u visini nogu i ramena na stražnjim sjedalima od konkurencije, a s razmakom od 692 mm u visini koljena Pulsar je prostraniji od mnogih auta iz većeg, D segmenta.
Primjenjujući isti dizajn iz kojeg su nastali Qashqai, X-Trail i Note, ali i spajajući upadljiv izgled, tehničke novitete i prostranu unutrašnjost, s novim Pulsarom Nissan nudi lijepo oblikovani automobil bogat tehničkim inovacijama.
Naravno, ni u Pulsaru nije izostao Nissanov napredni „sigurnosni štit“ (Safety Shield) – paket međusobno povezanih sustava i tehnologija koji čine cjelovitu „zaštitnu mrežu“ za vozače.
Među sustavima novog kompakta su pomoć pri naglom kočenju, prepoznavanje pomičnih objekata, upozorenje na napuštanje prometne trake i nadzor mrtvog kuta.
Također, doduše kao doplata, može se dobiti i sustav NissanConnect druge generacije, opremljen nizom inovativnih mogućnosti poput integracije pametnih telefona, Googleovu uslugu Send-to-Car i pristup najrazličitijim korisnim i informativnim aplikacijama.
U ponudi motora za početak su 1.2-litreni turbobenzinac DIG-T snage 115 KS, te 1.5-litreni turbodizelaš dCi sa 110 KS i 260 Nm okretnog momenta. Početkom 2015. godine očekuje se uvođenje i snažnijeg 1.6-litrenog turbobenzinca snage 190 KS.
Uz općepoznati trend smanjivanja obujma motora Pulsarovi agregati uz odlične performanse imaju i malu emisiju CO2, koja je ispod 95 g/km.
Uz ručni mjenjač, u ponudi će biti i napredni automatski mjenjač Xtronic.
Unutrašnjost novog Nissanova kompakta, koji stiže na megdan Peugeotu 308, Mazdi 3, Golfu, Focusu i ostalim „članovima“ C segmenta, napravljena je od kvalitetnih materijala uz vrhunsku obradu i čiste linije. Pulsar je dizajniran i konstruiran po ukusu europskih kupaca, a proizvodit će se u Nissanovoj tvornici u Barceloni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....