Nova generacija modela i20 dizajnirana je i razvijena u Europi, u Hyundaijevu dizajnerskom centru u Rüsselsheimu (Njemačka). Tri su ključne karakteristike koje moraju zadovoljiti potrebe europskih kupaca, a to je vodeća prostranost u B-segmentu, unaprijeđena tehnološka dostignuća i udobnost, te osebujan i profinjen dizajn.
Na temelju nove platforme, druga generacija modela i20 dobila je međuosovinski razmak od 2570 milimetara, koji je sada duži 45 mm, donoseći jednu od najprostranijih kabina koja udobno smješta pet odraslih putnika. Prostor za noge na prednjim i stražnjim sjedalima vodeći je u klasi i iznosi ukupno 1892 mm.
Kapacitet prtljažnika također je najbolji u klasi i iznosi 326 litara sa sjedalima u uspravnom položaju (ranije 295 litara). Veći komfor i osjećaj prostranosti za vozača i putnike omogućen je novim opcijama dodatne opreme kao što su panoramski krov (prvi put u ovom segmentu), integrirana stražnja kamera, prednja LED svjetla, start/stop, multimedijski sustav s navigacijom...
Za početak pet vrata
Karoserija je u odnosu na sadašnji model duža 4,5 centimetara i sada iznosi 403,5 centimetara, tako da će i20 biti jedan od najdužih modela u klasi. Proizvodit će se u karoserijskoj izvedbi s trojim i peterim vratima, pri čemu se najprije kreće s inačicom s pet vrata.
Karoserija donosi potpuno novi, ali prepoznatljiv dizajn koji se nadopunjuje s profinjenim interijerom. Cjelokupan dizajn pod utjecajem je Hyundaijeve dizajnerske filozofije “fluidne skulpture 2.0”.
Prednji dio automobila ostavlja uistinu snažan i upečatljiv estetski dojam. Kromirana šesterokutna maska smanjena je, dok tanka horizontalna rešetka povezuje glavna prednja svjetla. Na novodizajniranom stražnjem dijelu vozila ističe se sjajni crni C-stup koji daje dojam “plutajućeg” krova.
Premda službeno nisu predstavljeni agregati koji će pokretati novi i20, a koji bi se na tržištu trebao pojaviti početkom 2015. godine, pretpostavlja se da će u igri biti tri benzinca i dva turbodizelaša. Za početak bi u ponudi bile benzinske verzije 1.2-litrenog motora s 86 KS i 1.4-litrenog sa 101 KS, te 3-cilindarski 1.1-litreni CRDi turbodizelaš sa 75 KS.
Sredinom sljedeće godine očekuje se verzija s trojim vratima, a paletu motora obogatit će osnovni 3-cilindarski 1.0-litreni benzinac sa 67 KS i 4-cilindarski 1.4-litreni CRDi turbodizelaš s 80 KS.