StoryEditor
Arhivauspješni sajam

Auto-moto salon Slobodne Dalmacije posjetilo više od 150 tisuća ljudi

Piše PSD.
13. travnja 2014. - 16:27
Bez obzira na lijepo vrijeme i blagdan Cvjetnice, posljednji dan Auto-moto salona kojeg je organizirala Slobodna Dalmacija u City Centeru One, uz glavnog sponzora Splitsku banku, protječe ponovno u posjetu velikog broja ljudi.

Računa se da je u proteklih pet dana, na osnovni podataka iz službenih brojača City Centera, salon u splitskom prodajnom centru obišlo oko 150.000 posjetitelja, mahom Splićana, ali i brojnih ljubitelja autoindustrije iz okolnih mjesta, kao i s otoka, što je na razini prošlogodišnjeg rezultata.

Uglavnom svi izlagači izražavaju zadovoljstvo ostvarenim rezultatima i ističu kako im nije bilo najbitnije na salonu prodati što više vozilo. Glavni cilj im je bio upoznati posjetitelje s izloženim modelima, te uspostaviti kontakte s eventualnim kupcima koji će naknadno doći u njihove prodajne salone gdje će moći isprobati izabrane modele te na koncu i zaključiti kupnju. Ali Bez obzira na to, Mercedes-Benz je preko glavnog dilera za Dalmaciju, tvrtke Jolly Autoline prodao tri svoja modela, od čega je jedan CLA, napravljen na platformi nove A-klase, ali u najsnažnijem, AMG izdanju. Zanimljivi je i podatak da je Suzuki koju zastupa splitska tvrtka ATT za vrijeme trajanja Auto-moto salona prodao dva Swifta, automobila namijenjena mlađoj populaciji. Njima treba pridodati i Audi centar Split koji je prodao Q3, najmanji SUV sa četiri prstena.

Ovogodišnji salon će biti zapamćen i po tome što su se po prvi put u City Centeru one pojavili i neki novi izlagači kao što su Subaru, Isuzu, BMW, Mini i Mitsubishi. Pri tom je Mini premijerno za hrvatsko tržište predstavio treću generaciju obnovljene automobilske ikone. Isto tako Hyundai je Splićanima i ostalim posjetiteljima po prvi put pokazali njihov najnoviji adut, mali gradski auto i10. Svojevrsnu premijeru imala je i Alfa Giulietta na prostoru Autocommercea, gdje su predstavljeni još Jeep i Fiat. Što se tiče vozila na dva kotača Piaggio grupacija se mogla pohvaliti premijernim nastupom, barem ovdje na našem tržištu, Vespom Primaverom od 50 „kubika“, kao i novim Beverlyjem 300 Sport.

Puno interesa izazvao je novi Nissan Qashqai druge generacije koji je naslijedio svog popularnog prethodnika. Poznato je da se prva generacija Qashqaija, tada noviteta u segmentu crossovera, čekala na isporuku čak i do godinu dana. Međutim, procijene dobrih poznavatelja govore kako se takav uspjeh teško može ponoviti, u prvom redu jer je sada na tržištu puno veća i raznovrsnija konkurencija. Vjeruje se da će i Toyota sa svojim hibridima, Yarisom i Aurisom, dobro proći na tržištu, s obzirom na subvencije od 30.000 kuna koje daje država na ovu vrstu vozila.

Treba pohvaliti i MUP čiji su djelatnici na čelu s glavnim policijskim inspektorom iz Službe za sigurnost cestovnog prometa Pericom Oreškovićem još jednom sudjelovali u edukaciji sudionika u prometu, bilo da je riječ o vozačima ili pješacima. Najmlađe je posebno oduševio policijski motor Kawasaki sa agregatom obujma 1400 „kubika“. I za kraj smo ostavili ovogodišnjeg glavnog sponzora Splitsku banku, koja je na svom štandu pružala informacije svim zainteresiranima za njihove usluge, ali i koji su nagradili tri najsretnija posjetitelja s po tisuću kuna na potrošačkoj kartici.

ZDRAVKO JURIČKO

Ovogodišnji izlagači

Na ovogodišnjem Auto-moto salonu od 9. do 13. travnja sudjelovali su slijedeći izlagači sa svojim brandovima: Audi centar Split (Audi), Autocommerce Hrvatska (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Jeep), AK Čondić (Toyota), Jolly Autoline (Mercedes, Smart), Prizmic d.o.o. (Isuzu, KIA), Damor (Volvo), PSC Hyundai Kastela (Hyundai), ATT (Suzuki), Tomic & CO. (BMW, Mini), Auto kuća Lovret (Mitsubishi), GT Automobili (Nissan), VIP Cars (Subaru), Promoto (Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Moto Guzzi, Scarabeo, Derbi), Sago d.o.o. (Honda), MUP i HAK

.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

25. studeni 2020 14:38