Omiljena splitska shopping destinacija sprema se na promjene. Naime, City Center one započeo je proces obnove i redizajna kako bi što bolje odgovorio na potrebe svojih posjetitelja, koje od njegova otvaranja zauzimaju ključnu ulogu i inspiriraju baš svaku aktivnost koja se u Vukovarskoj 207 odvija. Što će se to u centru promijeniti zahvaljujući ovom projektu koji obećava isto misto, novi đir, ali i detalje vezane uz samo poslovanje, otkrila nam je marketing managerica Ana Čaljkušić Grmuša.
Iza vas je veliki broj uspješnih godina, prepoznatljivi ste u Dalmaciji, ali i šire. Kako vi gledate na sve to što ste uspjeli ostvariti?xx
- Kada je prije 13 godina prvi put otvorio svoja vrata, tada najveći šoping centar u regiji doveo je niz renomiranih brendova u Split, kojih do tada ovdje nije bilo. Pritom on nije ostao samo mjesto na kojemu Splićani i Splićanke do savršenstva dovode svoj modni izričaj, već je postao mjesto susreta prijatelja i obitelji. Kako je vrijeme prolazilo, puno se toga promijenilo, a iako su osobito posljednje godine bile obilježene brojnim izazovima, s ponosom možemo reći da su one bile stvarno uspješne za City Center one. Svjetlo dana u tom turbulentnom razdoblju ugledao je i naš City Pazar, koji se vrlo brzo pretvorio u nezaobilaznu destinaciju kada je odlazak po spizu u pitanju.
Što biste izdvojili kao ključ dobrog poslovanja?
- Jedno je sigurno - sve godine postojanja protkane su napornim trudom i radom cijeloga tima koji upravlja centrom, a nas posebno veseli činjenica da posjetitelji navedeno prepoznaju te nam baš zbog toga poklanjaju svoje povjerenje. Komentari koje čujemo od njih nama puno znače, poput onoga da uživaju doći u City Center one jer s lakoćom pronalaze parking zahvaljujući velikom broju parkirnih mjesta, a često naglašavaju urednost i čistoću. Takve “male” stvari za nas nisu male i zapravo su ono što nam daje vjetar u leđa da nastavimo biti još bolji.
Osim “samo šopinga”, kupcima se uvijek trudite ponuditi i nešto više kroz razna događanja i izložbe.
- Šoping centri odavno su prestali biti samo mjesto gdje se kupuje - oni postaju središta društvenog života grada te mjesta na kojima kupci doživljavaju nova iskustva. Upravo je na zajednicu i navike građana Splita City Center one bio fokusiran od samih početaka i tako “krojio” sve svoje aktivnosti - od humanitarnih akcija do različitih događaja i manifestacija. Baš to čini i okosnicu projekta koji je trenutno u tijeku, a zahvaljujući kojemu ćemo u ponudi centra imati još bogatiji izbor usluga, još više zabavnog sadržaja.
Gdje nalazite motivaciju i ideje za takve aktivnosti?
- U osluškivanju navika posjetitelja centra, a tu do izražaja dolazi i nepresušna kreativnost i sinergija tima koji upravlja centrom, koji u konačnici treba prepoznati potencijal neke teme te pravovremeno reagirati. Svatko od nas ima svoje viđenje određenih situacija i rado ga dijeli s kolegama, tako da upravo različitost cijelog tima postaje nevjerojatna snaga koja jamči jedinstven pristup baš svakom projektu koji započnemo.
Uskoro se očekuje preuređenje. Hoće li to utjecati na šoping i rad centra?
- Došlo je vrijeme da City Center one zablista u novom ruhu, a proces obnove i redizajna već je počeo. City ostaje City, ali će posjetitelje razveseliti još boljom ponudom i ljepšim, modernijim uređenjem – baš kao što i poručuje moto projekta - isto misto, novi đir! Tijekom trajanja radova sam će centar cijelo vrijeme biti funkcionalan i otvoren za posjetitelje, koji će i dalje neometano uživati u svojoj kupnji. Potrebe posjetitelja i dalje će zauzimati prvo mjesto, pri čemu vodimo računa da se više od 100.000 četvornih metara stavi na uslugu upravo njima.
Koliko će trajati radovi i do kojih promjena će doći?
- Trajanje radova predviđeno je sve do sredine iduće godine, ali ono što će posjetitelje dočekati nakon njihova završetka uistinu veseli. Više od 35 trgovina osvanut će u osvježenom izdanju, od toga veliki dio njih na novim lokacijama unutar centra. Ponudu će upotpuniti i dolazak sasvim novih brendova, među kojima je i novitet koji će svakako biti od koristi stanovnicima okolnih gradskih četvrti. Novo ruho očekuje i druge dijelove centra, koji će biti preuređeni u sklopu projekta. Arhitektonski prepoznatljivo zdanje poprima tako novu vizuru nakon što se formiranjem terase otvorila i mogućnost da njome počnu kružiti mirisi najfinije kave. Netaknut neće ostati ni interijer samog centra, koji će biti osvježen i moderniziran, stavljajući pritom naglasak na iskorištavanje prirodnog svjetla, veliki broj staklenih stijena, zelenilo te svijetle boje koje će centar učiniti ugodnijim za boravak, zaključio je Center manager Nikola Lozina.
Novi trendovi i potrebe građana inspiriraju baš svaku od promjena unutar centra, a sve kako bi poznata splitska šoping destinacija i dalje mogla opravdati povjerenje svojih vjernih posjetitelja. Brige nema, jer i dalje će vaše omiljeno šoping mjesto biti na usluzi, a uskoro i u boljem izdanju.