Hrvatsko se društvo može okarakterizirati kao zajednica koja ne pridaje veliku pozornost društvenim razlikama među pojedincima, ne smatra posebno važnim držanje distance moći, niti je fokusirano na priznavanje razlika u raspodjeli moći, autoriteta, prava i odgovornosti, pokazalo je istraživanje "Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj".
Istraživanje, predstavljeno u srijedu na okruglom stolu u Ekonomskom institutu, pokazalo je da u hrvatskom društvu, baš kao i u Skandinaviji, prevladava feminitet u odnosu na maskulinitet, odnosno da smo skloni odlučivanju postizanjem konsenzusa, dobroj komunikaciji i razvijanju dobrih međuljudskih odnosa.
Predstavljajući rezultate istraživanja, napravljenog na uzorku od 1500 hrvatskih građana, prema metodi nizoz...
Istraživanje, predstavljeno u srijedu na okruglom stolu u Ekonomskom institutu, pokazalo je da u hrvatskom društvu, baš kao i u Skandinaviji, prevladava feminitet u odnosu na maskulinitet, odnosno da smo skloni odlučivanju postizanjem konsenzusa, dobroj komunikaciji i razvijanju dobrih međuljudskih odnosa.
Predstavljajući rezultate istraživanja, napravljenog na uzorku od 1500 hrvatskih građana, prema metodi nizoz...