StoryEditorOCM
BiznisTko je tu lud?

Godinama ste vjerni istom operateru? Kakva greška, bit ćete kažnjeni za vjernost - novim kupcima usluga je jeftinija nego starima!

10. siječnja 2017. - 15:11
iStock-498338511

Dijeliti potrošače na stare i nove i prema tome im određivati cijenu jedne te iste usluge, miriše na diskriminaciju. Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta ističe da trgovac koji može pružiti uslugu po nižoj cijeni u razdoblju od dvije godine, takve bi uvjete trebao nuditi svim korisnicima, a ne samo novim.

A to smo ministarstvo pitali je u skladu sa Zakonom o potrošačima istu uslugu nuditi po dvjema različitim cijenama korisnicima, razlikujući ih po tome jesu li već korisnici te usluge ili su novi.

Riječ je o operaterima telefonskih, internetskih i TV usluga koje pakiraju u različite pakete i nude ih korisnicima. Primjerice, B.net korisnicima kojima je istekao dvogodišnji ugovorni rok za korištenje njihovog paketa sa sve tri usluge, nudi potpisivanje novog ugovora...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 16:07