StoryEditorOCM
ModaIMA SE ŠTO VIDJETI

Uđite u Karlinu 'Sobu s pogledom', ondje se kriju hit 'chunky' potpetice i mini torbice

Piše M.K.
25. travnja 2016. - 13:33
Karla

Najveći hrvatski lanac luksuzne obuće i modnih dodataka Karla predstavlja kampanju za proljeće i ljeto pod nazivom "Soba s pogledom", koju potpisuju dugogodišnji suradnici branda, Borut Mihalić i fotograf Mladen Šarić.

Kroz tri teme "Metalic", "Mariner" i "Crveni spektar" predstavljeni su ključni komadi obuće i modnih dodataka iz kolekcija koji čine samo dio ponude Karla prodavaonica.

Elegantna, urbana, chic ili ležerna, zaljubljenice u modu jako dobro znaju da niti jedna kombinacija nije potpuna bez pravih cipela i torbe. Nova Karlina kampanja uvodi u prestižni svijet obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova.

Neodoljiva plava

"Metalic" je iznimno jaka modna priča ove sezone. Pete su prije svega "chunky", dok su torbice minimalističke. Sandale, cipele i torbice u met...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. svibanj 2024 00:23