StoryEditorOCM
Društvena mrežaU ČAST PRIDEU

Društvene mreže gore, svi ‘pljucaju‘ po Adidasu zbog ovog poteza: ‘Oni mrze žene, pogledajte što im rade...‘

Piše MOZAIK SD
18. svibnja 2023. - 18:41

Adidas je trenutno pod paljbom kritika, nakon što je za kampanju "Pride 2023" muškog modela odjenuo u ženski kupaći kostim.

Konzervativni obožavatelji brenda su zbog ovoga pobjesnili te su njegovu upravu prozvali na društvenim mrežama. Neki su otišli i korak dalje te prijete bojkotom brenda. 

Kupaći kostim kreirao je južnoafrički dizajner Rich Mnisi i izdan je u čast Mjeseca ponosa, a dostupan je za prodaju na njihovoj web stranici - pod ženskim asortimanom. Adidas je rekao da je kupaći kostim "slavlje samoizražavanja, mašte i nepokolebljivog uvjerenja da ljubav spaja". Njegova cijena na službenoj stranici Adidasa iznosi 70 američkih dolara. 

Društvene mreže su pune kritika na ovaj Adidasov potez.

"Prije su manekenke bile premršave u odnosu na normalne žene, sada su uz to i - muškarci. Zašto silni brendovi mrze žene?"

"Kako će me muško tijelo potaknuti da kupim kostim? Želim vidjeti kako stoji na oblinama i pruža li dovoljnu podršku..."

"Imam grudi, bokove i nemam testise pa mi ne treba dodatan prostor na intimnim dijelovima kostima. Mislim da ovo nije proizvod za mene..."

"Super, prvo sam bojkotirao Nike, sad moram i Adidas!", neki su od komentara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 17:05