stdClass Object
(
[id] => 1253408
[title] => ‘Ovo je serija za odrasle koju djeca mogu i trebaju gledati‘: nakon glumaca, za ‘Slobodnu‘ govore i producenti ‘Njegove mračne građe‘ Jane Tranter i Dan McCulloch
[alias] => ovo-je-serija-za-odrasle-koju-djeca-mogu-i-trebaju-gledati-nakon-glumaca-za-slobodnu-govore-i-producenti-njegove-mracne-grade-jane-tranter-i-dan-mcculloch
[catid] => 286
[published] => 1
[introtext] =>
[fulltext] =>
Čuli smo što o seriji “His Dark Materials” i njezinoj ovogodišnjoj trećoj sezoni u ekskluzivnim intervjuima misle glumci James McAvoy i Ruth Wilson, teDafne Keen i Amir Wilson. A sada je došao red i na producente “Njegove mračne građe” Jane Tranter i Dana McCullocha. Na treću sezonu serije kreatora Jacka Thornea, snimljene prema serijalu romana Philipa Pullmana, producenti gledaju kao na “obračun za sve naše likove”.
- Ovo je razlog što smo uopće krenuli na ovo putovanje i njihovo odredište je premašilo sva naša očekivanja i dosegli su razinu za koju se bez sumnje može reći da je put koji jedan lik treba proći. Završetak ove knjige je izuzetno tužan i bolan, a opet na neki način potvrđuje ljudski duh kao nijedna druga knjiga.
Philip je godinama radio na tome i mi smo također godinama radili na tome. Dali smo sve od sebe da dodatno poboljšamo sve ono na čemu smo do sada radili. Gradili smo na odnosima ljudi, na slojevima priče i na akciji, na strahu. Mislim da je serija svakako ispunila sva očekivanja na tom polju. Ima puno snimljenih epizoda, a pojedine među njima su među najdramatičnijim epizodama neke serije koje sam ikad pogledao. Rekao bih da su očekivanja ispunjena - govori McCulloch kojeg je ovom velikom finalu najviše privuklo Lyrino i Willovo putovanje u Zemlju mrtvih.
- Jack je uvijek govorio da Lyru krasi dobrota prije veličine. Uvijek sam se smijao tome. Suočena s izazovom, uvijek bi napravila ono što je ispravno prije onoga što bi bilo velika gesta. Uvijek me zanimalo kako bi netko mogao prijeći iz Zemlje živih u Zemlju mrtvih i kakav bi to bio osjećaj.
Mislim da su taj dio, i Asrielov svijet, progresivniji dijelovi serije u kojima smo pomakli granice značenja, estetike i opravdanja njihovih postupaka puno dalje od onih u knjizi. Uveli smo i neke jako zanimljive reference na britanski film četrdesetih za koje se nadam da će biti primijećen. Meni osobno je bilo jako uzbudljivo napokon to snimiti nakon što smo toliko dugo pričali o tome – rekao je Dan, a na njegove riječi se nadovezala Jane.
---
---
- Druga stvar, s druge strane spektra, i vi koji ste čitali knjigu ćete ovo razumjeti, morali smo prizor klupe, najobičnije, samotne klupe, prikazati kao najljepši i najtužniji prizor koji možete zamisliti. Kraj "Jantarnog dalekozora" je vjerojatno jedan od najboljih završetaka ikad u književnosti. Naša zadaća je bila osigurati da ispričamo priču o ljubavi i gubitku koji slijedi nakon nje. Tako da kad ljudi vide tu klupu da im to nešto znači. U glavi smo imali tu najobičniju sliku dok smo išli kroz Lyrno i Willovo putovanje – dodaje Tranter.
Rođenja, vjenčanja, rastave
Producenti su toliko dugo stvarali ovaj svijet s ostatkom ekipe serije da su kroz snimanje postali kao “druga obitelj”.
- Išli smo na “Comic Con” u Londonu i Jackov šurjak je slučajno bio iza pozornice sa svojim djetetom. Kad smo sišli, pitao je hoće li nam nedostajati, kako nam je bilo. “Činite mi se kao obitelj”. Rekla sam da je to upravo kao obitelj, s dobrim dijelovima i lošim dijelovima. Sve što prati obitelj. Baš smo bili kao prava obitelj.
Za vrijeme snimanja serije životi su nam se jako promijenili kroz samo snimanje, ali i kroz prirodni tijek vremena snimanja. Putem smo izgubili ljude, rodila su se djeca, ljudi su se vjenčali ili rastavili, bili bolesni i ozdravili. Bilo je trenutaka kad sam mislila da ću se popiškiti od smijeha. Prošli smo kroz sve normalne životne stvari. I neke tužne stvari također. Iza kamere su nam se događale neke epske stvari, ali sve u svemu, bilo je to dobro putovanje – prisjetila se Jane.
- Kad se sjetim da je Dafne imala samo 11 godina kad je došla na audiciju... Uskoro ćemo moći skupa popiti pivo u pubu. Amir je također postao punoljetan. Sve je prošlo u trenu, a opet nije. Nevjerojatno iskustvo za koje ću uvijek biti zahvalan – veli McCulloch.
Otkad je prva sezona “His Dark Materials” izašla 2019., fantasy žanr je na vrhuncu. Ove godine je izašlo jako puno serija toga žanra, “Zmajeva kuća”, “Gospodar prstenova” pa i serija prema filmu “Willow”. Ali, “Njegova mračna građa” je uspjela ostati jedinstvena.
- Za početak, naš budžet je na potpuno drugoj razini od njihovog. Mi svakako imamo dobar proračun za TV standarde, ali nije ni blizu njihovog. I zapravo, na neki način nije ni potrebno da budemo u istoj ligi. Jer puno svjetova koje posjećujemo u romanu, kako to Philip kaže, jesu i nisu nalik našem svijetu. U trećoj sezoni se otimaju kontroli, ali u prve dvije su dosta nalik našem. Naš i njihov Oxford i London ne razlikuju se previše. Samo imaju neke razlike.
---
---
Naravno, imali smo veliki dodatak daemona i CGI životinje koje smo morali napraviti jer ni u kom slučaju nije moguće koristiti prave životinje pošto nemaju fokus. I ti daemoni su točno određeni likovi s karakterom, netko ih treba odglumiti. Mislim da je veliku ulogu odigralo to na što smo fokusirali specijalne efekte. Nismo se fokusirali na bitke jer iako su one bitne, nisu fokus epizode. Išli smo u druge svjetove, ali ti naši svjetovi su prepoznatljivi.
Bili smo jedinstveni jer nismo fantasy koji je ili za odrasle ili za djecu. Snimili smo seriju koja je jedinstvena jer, kao što je Philip rekao, to je serija za odrasle koju djeca mogu i trebaju čitati ili u našem slučaju gledati. Tim smo temama pristupili beskompromisno, ali ostavili smo vrata otvorena da i djeca mogu gledati. Ovo nije serija za odrasle, ne sadrži eksplicitne scene, nasilje i seks, teme koje se neizbježno nađu u velikom broju serija koje ste spomenuli. Ima šarm djeteta, ali iskrenog, drskog djeteta, kako to kaže Philip. Morali smo biti drugačiji jer nam je i materijal drugačiji. ali nama paše što smo drugačiji, ne smatramo da smo zakinuti zbog toga. Nama je to odgovaralo – ispričala je Tranter.
Snimanje u pandemijskim uvjetima
Druga i treća sezona snimale su se u pandemijskim uvjetima. Koliko je to bilo teško po pitanju logistike, pitamo?
- Knjiga je već sama po sebi jedna od najkompliciranijih knjiga koje sam ikad čitao, a kamoli da je treba adaptirati. Covid je došao pri kraju druge sezone. Radili smo pripremu i snimali smo za vrijeme Covida, nakon prvotnog “lockdowna” u Britaniji. Jedan od primarnih izazova za rad u covidu jest taj što eliminira ljudski element u snimanju serija. Oduzima vam mogućnost da se prirodno povežete s ljudima u zgradi, ili u studiju.
Svi smo pod jednim krovom. Od producenata do dostavljača. Svi su u jednom prostoru. Ovdje je postprodukcija. Toliko smo se navikli raditi u istoj zgradi jer smo mogli nekoga potapšati po ramenu, ili pokucati nekome na vrata da vidimo kako je. Covid je stao na kraj svemu tome. Sustav je bio jednostran, redovito testiranje, svi su morali raditi u kapsulama. Kao posljedica toga, prvi dio snimanja je bio jako težak. Kako je vrijeme odmicalo, ljudi su se prilagodili. Ekipa je bila izuzetna.
---
---
Morali smo nekoliko puta zaustaviti produkciju i nadići neke jako velike zapreke. Kad su neki glumci dobili covid, a često se radilo o glumcima koji su ključni za pojedini dio priče, morali smo ili stati ili snimati “oko njih” da zaobiđemo problem. Neopisivo sam zahvalan ekipi. Bili su genijalni jer su morali rješavati probleme s kojima se nikad do tad nisu susreli. Snimanje serija se nije promijenilo skoro sto godina, a sad odjednom imamo cijeli covid odjel, i tim koji tu radi.
Imali smo laboratorij u studiju pa smo odmah dobivali rezultate. Tako da smo se mogli prilagoditi i micati prema potrebama. Drago mi je da je taj dio iza nas, nadam se da je tako za svih nas. Jednostavno zbog toga što nam oduzima kontakt među ljudima. Mislim da zoom nikad neće to zamijeniti. Kad producirate TV seriju, taj ljudski faktor je ključan. Hvala bogu da smo se toga riješili. Zahvalan sam svima što su nam pomogli da to prebrodimo – odgovara Dan.
Kako je ovo posljednja sezona, producenti za kraj otkrivaju što će najviše nedostajati nakon rada na produkciji “His Dark Materials”.
- Moram reći da su to ljudi. Ima ljudi koji su radili na ovoj seriji preko pet godina i jako će mi nedostajati. Nedostajat će mi lutkari i njihov doprinos. Oni su oživjeli likove s kojima su naši glumci morali glumiti i upravljali su lutkama. Svi će mi nedostajati. Ovo je bila izuzetna pustolovina. Naravno, sve pustolovine moraju doći svome kraju, ali ova će mi ostati u lijepom sjećanju – ističe McCulloch.
- Producirali smo ovu sezonu na drugačiji način. Nije bilo “showrunnera”, imali smo cijeli tim. Tu sam bila ja, Dan, Joe Collins, dizajner produkcije i izvršni producent. Tu je bio i Russell Dodgson koji je radio vizualne efekte. Režirao je i neke od akcijskih sekvencija u kasnijim epizodama. Imali smo cijeli tim za scenarije i naše scenariste kao i redatelje pojedinih epizoda. I zajedno smo rješavali probleme. Ne bih rekla da je sto posto vladala demokracija, ali proces je svakako bio demokratski.
Svatko je mogao dati svoje kreativno rješenje za neki problem. Proces rada je bio jako otvoren što nije način na koji inače radimo na televiziji. I uživala sam raditi na taj način. I uživala sam u kreativnosti tog procesa. Tako da bih najradije zvala tu grupu ljudi i opet sve ponovila. Naučili smo kako biti dobra grupa, nismo odmah bili. I nedostajat će mi likovi. Nedostajat će mi Lyra, i Will, i gđa Coulter, i vještice i Mary Mallone. I Asrael. I Gyptiani. Još ih sanjam. Toliko smo dugo živjeli s njima. Nedostajat će mi – zaključuje Jane.
---
‘Teasera‘ za treću sezonu iz usta producentice
Sve tri sezone "Njegove mračne građe" dostupne su na HBO-u. Tko još nije pogledao treću, evo "teasera" iz usta producentice.
- Na kraju druge sezone, ostavili smo Lyru u maloj, drvenoj kutiji, na otvorenom moru, na brodu, na putu bog zna kamo, skupa s majkom. Na neki način ulozi ne mogu biti veći od toga. Hoće li se Lyra spasiti iz te drvene kutije i pobjeći od majke? Je li joj majka dobra ili zla? Ili jedno i drugo? Lyra to mora otkriti sama. Također, hoće li se Lyra i Will ujediniti?
Na početku treće sezone, Will traži Lyru koja je nestala. Hoće li je pronaći ili će morati naći put u svijet iz kojeg je došao? Hoće li Will ispuniti sudbinu nosača noža i hoće li odnijeti nož Asraelu ili će stvoriti vlastitu sudbinu? Može li lord Asrael pobijediti u borbi protiv Kraljevstva nebeskog? I hoćemo li ikada saznati što je Prašina i je li Prašina tu da nam pomogne ili ne?
Što se događa s Mary Mallone koja je krenula na put s ruksakom na leđima i uputila se bog zna gdje? Mislim da je svaki pojedini lik doveden u položaj opasnosti i napada na šahovskoj ploči gdje smo ih ostavili na kraju druge sezone. Mislim da od tog trenutka emocionalni ulozi nisu mogli biti veći.
---
---
Hoće li se Lyrino putovanje nastaviti?
Producenti se bave idejom da adaptiraju i Pullmanovu trilogiju "Knjiga o prahu". Evo što Jane kaže...
- Vrlo rado bismo adaptirali "Knjigu o prahu". Philip još piše treću knjigu. Jedna stvar koju smo naučili adaptirajući ovakve stvari jest da morate znati kraj da biste se mogli vratiti na početak i temeljito razraditi radnju. Dogovaramo se s Philipom oko svega toga. Nije tajna da ne želim da sve ovo završi i želim da se Lyrino putovanje nastavi. Vrlo rado bismo adaptirali "Knjigu o prahu", ali moramo čekati da vidimo što će se dalje dogoditi...
Čuli smo što o seriji “His Dark Materials” i njezinoj ovogodišnjoj trećoj sezoni u ekskluzivnim intervjuima misle glumci James McAvoy i Ruth Wilson, teDafne Keen i Amir Wilson. A sada je došao red i na producente “Njegove mračne građe” Jane Tranter i Dana McCullocha. Na treću sezonu serije kreatora Jacka Thornea, snimljene prema serijalu romana Philipa Pullmana, producenti gledaju kao na “obračun za sve naše likove”.
- Ovo je razlog što smo uopće krenuli na ovo putovanje i njihovo odredište je premašilo sva naša očekivanja i dosegli su razinu za koju se bez sumnje može reći da je put koji jedan lik treba proći. Završetak ove knjige je izuzetno tužan i bolan, a opet na neki način potvrđuje ljudski duh kao nijedna druga knjiga.
Philip je godinama radio na tome i mi smo također godinama radili na tome. Dali smo sve od sebe da dodatno poboljšamo sve ono na čemu smo do sada radili. Gradili smo na odnosima ljudi, na slojevima priče i na akciji, na strahu. Mislim da je serija svakako ispunila sva očekivanja na tom polju. Ima puno snimljenih epizoda, a pojedine među njima su među najdramatičnijim epizodama neke serije koje sam ikad pogledao. Rekao bih da su očekivanja ispunjena - govori McCulloch kojeg je ovom velikom finalu najviše privuklo Lyrino i Willovo putovanje u Zemlju mrtvih.
- Jack je uvijek govorio da Lyru krasi dobrota prije veličine. Uvijek sam se smijao tome. Suočena s izazovom, uvijek bi napravila ono što je ispravno prije onoga što bi bilo velika gesta. Uvijek me zanimalo kako bi netko mogao prijeći iz Zemlje živih u Zemlju mrtvih i kakav bi to bio osjećaj.
Mislim da su taj dio, i Asrielov svijet, progresivniji dijelovi serije u kojima smo pomakli granice značenja, estetike i opravdanja njihovih postupaka puno dalje od onih u knjizi. Uveli smo i neke jako zanimljive reference na britanski film četrdesetih za koje se nadam da će biti primijećen. Meni osobno je bilo jako uzbudljivo napokon to snimiti nakon što smo toliko dugo pričali o tome – rekao je Dan, a na njegove riječi se nadovezala Jane.
---
---
- Druga stvar, s druge strane spektra, i vi koji ste čitali knjigu ćete ovo razumjeti, morali smo prizor klupe, najobičnije, samotne klupe, prikazati kao najljepši i najtužniji prizor koji možete zamisliti. Kraj "Jantarnog dalekozora" je vjerojatno jedan od najboljih završetaka ikad u književnosti. Naša zadaća je bila osigurati da ispričamo priču o ljubavi i gubitku koji slijedi nakon nje. Tako da kad ljudi vide tu klupu da im to nešto znači. U glavi smo imali tu najobičniju sliku dok smo išli kroz Lyrno i Willovo putovanje – dodaje Tranter.
Rođenja, vjenčanja, rastave
Producenti su toliko dugo stvarali ovaj svijet s ostatkom ekipe serije da su kroz snimanje postali kao “druga obitelj”.
- Išli smo na “Comic Con” u Londonu i Jackov šurjak je slučajno bio iza pozornice sa svojim djetetom. Kad smo sišli, pitao je hoće li nam nedostajati, kako nam je bilo. “Činite mi se kao obitelj”. Rekla sam da je to upravo kao obitelj, s dobrim dijelovima i lošim dijelovima. Sve što prati obitelj. Baš smo bili kao prava obitelj.
Za vrijeme snimanja serije životi su nam se jako promijenili kroz samo snimanje, ali i kroz prirodni tijek vremena snimanja. Putem smo izgubili ljude, rodila su se djeca, ljudi su se vjenčali ili rastavili, bili bolesni i ozdravili. Bilo je trenutaka kad sam mislila da ću se popiškiti od smijeha. Prošli smo kroz sve normalne životne stvari. I neke tužne stvari također. Iza kamere su nam se događale neke epske stvari, ali sve u svemu, bilo je to dobro putovanje – prisjetila se Jane.
- Kad se sjetim da je Dafne imala samo 11 godina kad je došla na audiciju... Uskoro ćemo moći skupa popiti pivo u pubu. Amir je također postao punoljetan. Sve je prošlo u trenu, a opet nije. Nevjerojatno iskustvo za koje ću uvijek biti zahvalan – veli McCulloch.
Otkad je prva sezona “His Dark Materials” izašla 2019., fantasy žanr je na vrhuncu. Ove godine je izašlo jako puno serija toga žanra, “Zmajeva kuća”, “Gospodar prstenova” pa i serija prema filmu “Willow”. Ali, “Njegova mračna građa” je uspjela ostati jedinstvena.
- Za početak, naš budžet je na potpuno drugoj razini od njihovog. Mi svakako imamo dobar proračun za TV standarde, ali nije ni blizu njihovog. I zapravo, na neki način nije ni potrebno da budemo u istoj ligi. Jer puno svjetova koje posjećujemo u romanu, kako to Philip kaže, jesu i nisu nalik našem svijetu. U trećoj sezoni se otimaju kontroli, ali u prve dvije su dosta nalik našem. Naš i njihov Oxford i London ne razlikuju se previše. Samo imaju neke razlike.
---
---
Naravno, imali smo veliki dodatak daemona i CGI životinje koje smo morali napraviti jer ni u kom slučaju nije moguće koristiti prave životinje pošto nemaju fokus. I ti daemoni su točno određeni likovi s karakterom, netko ih treba odglumiti. Mislim da je veliku ulogu odigralo to na što smo fokusirali specijalne efekte. Nismo se fokusirali na bitke jer iako su one bitne, nisu fokus epizode. Išli smo u druge svjetove, ali ti naši svjetovi su prepoznatljivi.
Bili smo jedinstveni jer nismo fantasy koji je ili za odrasle ili za djecu. Snimili smo seriju koja je jedinstvena jer, kao što je Philip rekao, to je serija za odrasle koju djeca mogu i trebaju čitati ili u našem slučaju gledati. Tim smo temama pristupili beskompromisno, ali ostavili smo vrata otvorena da i djeca mogu gledati. Ovo nije serija za odrasle, ne sadrži eksplicitne scene, nasilje i seks, teme koje se neizbježno nađu u velikom broju serija koje ste spomenuli. Ima šarm djeteta, ali iskrenog, drskog djeteta, kako to kaže Philip. Morali smo biti drugačiji jer nam je i materijal drugačiji. ali nama paše što smo drugačiji, ne smatramo da smo zakinuti zbog toga. Nama je to odgovaralo – ispričala je Tranter.
Snimanje u pandemijskim uvjetima
Druga i treća sezona snimale su se u pandemijskim uvjetima. Koliko je to bilo teško po pitanju logistike, pitamo?
- Knjiga je već sama po sebi jedna od najkompliciranijih knjiga koje sam ikad čitao, a kamoli da je treba adaptirati. Covid je došao pri kraju druge sezone. Radili smo pripremu i snimali smo za vrijeme Covida, nakon prvotnog “lockdowna” u Britaniji. Jedan od primarnih izazova za rad u covidu jest taj što eliminira ljudski element u snimanju serija. Oduzima vam mogućnost da se prirodno povežete s ljudima u zgradi, ili u studiju.
Svi smo pod jednim krovom. Od producenata do dostavljača. Svi su u jednom prostoru. Ovdje je postprodukcija. Toliko smo se navikli raditi u istoj zgradi jer smo mogli nekoga potapšati po ramenu, ili pokucati nekome na vrata da vidimo kako je. Covid je stao na kraj svemu tome. Sustav je bio jednostran, redovito testiranje, svi su morali raditi u kapsulama. Kao posljedica toga, prvi dio snimanja je bio jako težak. Kako je vrijeme odmicalo, ljudi su se prilagodili. Ekipa je bila izuzetna.
---
---
Morali smo nekoliko puta zaustaviti produkciju i nadići neke jako velike zapreke. Kad su neki glumci dobili covid, a često se radilo o glumcima koji su ključni za pojedini dio priče, morali smo ili stati ili snimati “oko njih” da zaobiđemo problem. Neopisivo sam zahvalan ekipi. Bili su genijalni jer su morali rješavati probleme s kojima se nikad do tad nisu susreli. Snimanje serija se nije promijenilo skoro sto godina, a sad odjednom imamo cijeli covid odjel, i tim koji tu radi.
Imali smo laboratorij u studiju pa smo odmah dobivali rezultate. Tako da smo se mogli prilagoditi i micati prema potrebama. Drago mi je da je taj dio iza nas, nadam se da je tako za svih nas. Jednostavno zbog toga što nam oduzima kontakt među ljudima. Mislim da zoom nikad neće to zamijeniti. Kad producirate TV seriju, taj ljudski faktor je ključan. Hvala bogu da smo se toga riješili. Zahvalan sam svima što su nam pomogli da to prebrodimo – odgovara Dan.
Kako je ovo posljednja sezona, producenti za kraj otkrivaju što će najviše nedostajati nakon rada na produkciji “His Dark Materials”.
- Moram reći da su to ljudi. Ima ljudi koji su radili na ovoj seriji preko pet godina i jako će mi nedostajati. Nedostajat će mi lutkari i njihov doprinos. Oni su oživjeli likove s kojima su naši glumci morali glumiti i upravljali su lutkama. Svi će mi nedostajati. Ovo je bila izuzetna pustolovina. Naravno, sve pustolovine moraju doći svome kraju, ali ova će mi ostati u lijepom sjećanju – ističe McCulloch.
- Producirali smo ovu sezonu na drugačiji način. Nije bilo “showrunnera”, imali smo cijeli tim. Tu sam bila ja, Dan, Joe Collins, dizajner produkcije i izvršni producent. Tu je bio i Russell Dodgson koji je radio vizualne efekte. Režirao je i neke od akcijskih sekvencija u kasnijim epizodama. Imali smo cijeli tim za scenarije i naše scenariste kao i redatelje pojedinih epizoda. I zajedno smo rješavali probleme. Ne bih rekla da je sto posto vladala demokracija, ali proces je svakako bio demokratski.
Svatko je mogao dati svoje kreativno rješenje za neki problem. Proces rada je bio jako otvoren što nije način na koji inače radimo na televiziji. I uživala sam raditi na taj način. I uživala sam u kreativnosti tog procesa. Tako da bih najradije zvala tu grupu ljudi i opet sve ponovila. Naučili smo kako biti dobra grupa, nismo odmah bili. I nedostajat će mi likovi. Nedostajat će mi Lyra, i Will, i gđa Coulter, i vještice i Mary Mallone. I Asrael. I Gyptiani. Još ih sanjam. Toliko smo dugo živjeli s njima. Nedostajat će mi – zaključuje Jane.
---
‘Teasera‘ za treću sezonu iz usta producentice
Sve tri sezone "Njegove mračne građe" dostupne su na HBO-u. Tko još nije pogledao treću, evo "teasera" iz usta producentice.
- Na kraju druge sezone, ostavili smo Lyru u maloj, drvenoj kutiji, na otvorenom moru, na brodu, na putu bog zna kamo, skupa s majkom. Na neki način ulozi ne mogu biti veći od toga. Hoće li se Lyra spasiti iz te drvene kutije i pobjeći od majke? Je li joj majka dobra ili zla? Ili jedno i drugo? Lyra to mora otkriti sama. Također, hoće li se Lyra i Will ujediniti?
Na početku treće sezone, Will traži Lyru koja je nestala. Hoće li je pronaći ili će morati naći put u svijet iz kojeg je došao? Hoće li Will ispuniti sudbinu nosača noža i hoće li odnijeti nož Asraelu ili će stvoriti vlastitu sudbinu? Može li lord Asrael pobijediti u borbi protiv Kraljevstva nebeskog? I hoćemo li ikada saznati što je Prašina i je li Prašina tu da nam pomogne ili ne?
Što se događa s Mary Mallone koja je krenula na put s ruksakom na leđima i uputila se bog zna gdje? Mislim da je svaki pojedini lik doveden u položaj opasnosti i napada na šahovskoj ploči gdje smo ih ostavili na kraju druge sezone. Mislim da od tog trenutka emocionalni ulozi nisu mogli biti veći.
---
---
Hoće li se Lyrino putovanje nastaviti?
Producenti se bave idejom da adaptiraju i Pullmanovu trilogiju "Knjiga o prahu". Evo što Jane kaže...
- Vrlo rado bismo adaptirali "Knjigu o prahu". Philip još piše treću knjigu. Jedna stvar koju smo naučili adaptirajući ovakve stvari jest da morate znati kraj da biste se mogli vratiti na početak i temeljito razraditi radnju. Dogovaramo se s Philipom oko svega toga. Nije tajna da ne želim da sve ovo završi i želim da se Lyrino putovanje nastavi. Vrlo rado bismo adaptirali "Knjigu o prahu", ali moramo čekati da vidimo što će se dalje dogoditi...
‘Ovo je serija za odrasle koju djeca mogu i trebaju gledati‘: nakon glumaca, za ‘Slobodnu‘ govore i producenti ‘Njegove mračne građe‘ Jane Tranter i Dan McCulloch
Čuli smo što o seriji “His Dark Materials” i njezinoj ovogodišnjoj trećoj sezoni u ekskluzivnim intervjuima misle glumci James McAvoy i Ruth Wilson, teDafne Keen i Amir Wilson. A sada je došao red i na producente “Njegove mračne građe” Jane Tranter i Dana McCullocha. Na treću sezonu serije kreatora Jacka Thornea, snimljene prema serijalu romana Philipa Pullmana, producenti gledaju kao na “obračun za sve naše likove”.
- Ovo je razlog što smo uopće krenuli na ovo putovanje i njihovo odredište je premašilo sva naša očekivanja i dosegli su razinu za koju se bez sumnje može reći da je put koji jedan lik treba proći. Završetak ove knjige je izuzetno tužan i bolan, a opet na neki način potvrđuje ljudski duh kao nijedna druga knjiga.