Nomen est omen”, rekli bi stari Latini. Uzrečica koja posebice vrijedi kada je u pitanju Tuono (na Talijanskom grom) jer moćan zvuk njegovih ispušnih cijevi urezuje se u pamćenje i neodoljivo podsjeća upravo na tutnjavu gromova.
Ništa se nije promijenilo po pitanju zvuka ni prije dvije godine kada su Talijani dvocilindrični V motor zamijenili četverocilindričnim iste konfiguracije i suvereno zasjeli na tron ekstremnih nakeda. Tuono V4 R u 2014. ulazi s vrlo zanimljivim paketom nadogradnje koji osim što unaprjeđuje performanse, gromoviti motor čini pogodnijim i za svakodnevnu upotrebu.
Osim udobnijeg sjedala, za 1,5 litara povećan je kapacitet spremnika goriva (sada 18,5 l) koji je ujedno i bolje profiliran u zoni kontakta s nogama. Novost je i prednja Sachsova vilica s odvoj...
Ništa se nije promijenilo po pitanju zvuka ni prije dvije godine kada su Talijani dvocilindrični V motor zamijenili četverocilindričnim iste konfiguracije i suvereno zasjeli na tron ekstremnih nakeda. Tuono V4 R u 2014. ulazi s vrlo zanimljivim paketom nadogradnje koji osim što unaprjeđuje performanse, gromoviti motor čini pogodnijim i za svakodnevnu upotrebu.
Osim udobnijeg sjedala, za 1,5 litara povećan je kapacitet spremnika goriva (sada 18,5 l) koji je ujedno i bolje profiliran u zoni kontakta s nogama. Novost je i prednja Sachsova vilica s odvoj...