Splitski "bijeli" svoj su godišnji kalendar predstavili u fun shopu na poljudskom stadionu i to u nazočnosti prve momčadi i stručnog stožera na čelu sa trenerom Damirom Burićem.
Prvi primjerak razgledao je upravo trener Burić i direktor marketinga Aljoša Bašića, a onda su se priključili igračima koji su sa zadovoljstvom vrtjeli stranice i tražili sebe "po mjesecima". Smijeha i šala nije nedostajalo, a očito se dizajn kalendara svidio igračima.
Šef marketinga Aljoša Bašić naglasio je da je od 2012. godine porastao prihod od prodaje kalendara i takav trend raduje, a očekuje se da bi i ove godine prihod mogao biti i veći od pola milijuna kuna s obzirom da je otisnuto 15 tisuća primjeraka, te da zajedno uz veliki kalendar će kupci dobiti u istom paketu čestitku i mali džepni ...
Prvi primjerak razgledao je upravo trener Burić i direktor marketinga Aljoša Bašića, a onda su se priključili igračima koji su sa zadovoljstvom vrtjeli stranice i tražili sebe "po mjesecima". Smijeha i šala nije nedostajalo, a očito se dizajn kalendara svidio igračima.
Šef marketinga Aljoša Bašić naglasio je da je od 2012. godine porastao prihod od prodaje kalendara i takav trend raduje, a očekuje se da bi i ove godine prihod mogao biti i veći od pola milijuna kuna s obzirom da je otisnuto 15 tisuća primjeraka, te da zajedno uz veliki kalendar će kupci dobiti u istom paketu čestitku i mali džepni ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....