StoryEditorOCM
Svijetzaključana

Zar su i ovo počeli krasti? Kupci u šoku, omiljena namirnica u trgovinama pod ključem: Glavna je meta lopovima

Piše VIJESTI SD
16. travnja 2025. - 19:42

Posljednjih tjedana na društvenim mrežama sve je češća iznenađena reakcija kupaca koji se pitaju zašto se u trgovinama kava sve više stalja na police iza pleksiglasa i u zaključanim staklenim kutijama.  

Ova mjera, do sada rezervirana uglavnom za alkohol, duhan i skupe artikle poput elektronike, izaziva zbunjenost među potrošačima.

Poskupila i kava

Cijena kave značajno je porasla u posljednjih nekoliko mjeseci. Čak je i najjeftinija kava u Aldiju prešla važnu cjenovnu granicu, a stručnjaci upozoravaju da rast cijena još nije gotov. Postaje li zaključana kava nova normalnost?

Ispostavlja se da situacija nije tako jednostavna. Kako su oba trgovačka lanca izjavila za inFranken.de, odluka o zaštiti pojedinih proizvoda od krađe ostaje na pojedinim trgovinama, prenosi Fenix magazin.

image
/Shutterstock

– Kako bismo spriječili krađu, u pojedinim trgovinama dodatno osiguravamo odabrane artikle. Osim alkohola i kozmetike, to uključuje kavu, ali i ribu te pileće, goveđe i svinjsko meso, objašnjava Lidl, naglašavajući da je riječ o uobičajenoj praksi u njemačkom maloprodaji. Rewe potvrđuje: “Odluka o načinu i opsegu zaštite proizvoda od krađe donosi se na razini pojedine trgovine.”

Fenomen zaključane kave

Nijedan lanac ne želi generalizirati je li kava danas češće zaključana nego prije. Kao što Lidl ističe: “Ne želimo komentirati interne procese donošenja odluka.”

Na kraju, izbor proizvoda koji će biti zaštićeni ovisi o lokalnim iskustvima s krađama. Kako navodi portal HNA, bivši radnik u trgovini potvrđuje: “Kava je oduvijek bila omiljena meta lopova, još od 1980-ih.” I na društvenim mrežama, fenomen zaključane kave nije novost.

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. svibanj 2025 08:59