StoryEditorOCM
HrvatskaMOLO NAM ZA SRIĆU...

Naš restoran postavio goleme plakate po Beogradu, zovu srpske turiste da dođu na Jadran na dobru spizu. Pogledajte kako izgledaju billboardi po srpskoj metropoli

Piše PSD
2. rujna 2022. - 14:21

Opatijski restoran "Molo" u Beogradu je proveo marketinšku kampanju, točnije po čitavom su Beogradu bili postavljeni billboardi s porukom »Molo nam za sriću triba«. Je li ova reklamna rečenica aluzija na pjesmu Doris Dragović - "Malo mi za sriću treba"?

Plakat u Beogradu:

Roni Voskion, vlasnik ovog opatijskog restorana, na takav nesvakidašnji potez odlučio se, kaže, iz razloga što je emitivno tržište Srbije itekako bitno za Opatiju, a i čitavu kvarnersku regiju, uz ostalo što gosti, posebno iz Beograda, rado dolaze na ovo područje na odmor. I zato što im je Opatija i lako dostupna, piše Novi list.

Voskion je rekao da je kampanja bila uspješna.

Gostima iz Beograda do Opatije je »sve ravno«, kako u šali kažu njegovi gosti, misleći na umu da im treba tek 4,5 do 5 sati vožnje. No, osim toga, tu su i direktne avioveze Air Srbije, čime je regija postala dostupnija i aviogostima.

– Poznato je koliko ovi gosti tradicionalno rado dolaze u Opatiju. Mi smo im poznati, traže kvalitetu koju možemo ponuditi, i doista rado dolaze. Važni su nam i iz razloga što nisu vezani samo za ljetne mjesece, nego dolaze i na vikend ili duže odmore i tijekom pred i posezone. Tim više što smo mi poznati kao gastrodestinacija.

Našom kampanjom smo im željeli još malo približiti ponudu našeg restorana, ali i same Opatije – kazao je Voskion te dodao da su u restoranu Molo gosti iz Srbije među top 3 gostiju, kao i da su zbilja dobri potrošači. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2022 14:20