StoryEditorOCM
Hrvatskaveliko istraživanje

Potrošačko ludilo išlo je do te mjere da je prodaja nekih proizvoda porasla za čak 400 posto, Hrvati se sada nalaze u ‘fazi ograničenog življenja‘

Piše PSD
3. travnja 2020. - 10:20

Koronavirus je paralizirao cijeli svijet, a ljudi su se već od samog početka širenja zaraze počeli pripremati za drugačiji stil života.

Širom svijeta zabilježena je rekordna prodaja proizvoda za zaštitu zdravlja, kao što su medicinske maske i sredstva za dezinfekciju. Međutim, kako je broj prijavljenih slučajeva oboljenja od virusa COVID-19 rastao, potrošači su mijenjali svoje kupovne navike i sveobuhvatnije pristupali kupovanju.

Agencija Nielsen napravila je istraživanje kupovnih navika potrošača u Hrvatskoj i došla do zanimljivih podataka, a ponašanje kupaca podijelili su u šest faza.

Prva faza započela je u tjednu u kojem je potvrđen prvi slučaj zaraze u Hrvatskoj (23. do 29. veljače), a građani su tada krenuli u kupovinu s ciljem zaštite vlastite dobrobiti i zdra...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 09:23