StoryEditorOCM
Hrvatskapriča s banaka

Lukavi prodavači s pazara: suptilnim tehnikama utječu na kupce da potroše više kuna, evo što o tome kažu ekonomisti i psiholozi 

Piše Novac.hr
6. veljače 2019. - 15:20

Karakteristično obilježje prodaje na tržnici je sloboda promjene cijene i količine po potrebi ili želji prodavača. Ne samo iz dana u dan, već iz minute u minutu. Klasičan je primjer opadanje cijene kako prolazi dan te prodaja veće količine za znatno manju cijenu u usporedbi s jutarnjom ponudom. Iako je takva dinamika prodaje dobar motivator za neke da se ustanu ranije zbog obilja, a za neke da čekaju sami kraj radi uštede, neki su utjecaji na naše potrošačko ponašanje na tržnici puno diskretniji, piše Novac.hr.

Posjetili smo dvije zagrebačke tržnice i promatrali transakcije između kupaca i prodavača. Vrlo brzo smo primijetili uspješno navlačenje cijene na okrugle svote. Većina kupovina koje su prvotno iznosile manje od 10 kuna, no više od 5, na kraju bi ipak završile na...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 18:27